Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Rural Escape Tours: Ništa, samo zasuči rukave i kreni

Rural Escape Tours je jedina specijalizirana turistička agencija za ruralni turizam u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.

Rural Escape Tours je jedina specijalizirana turistička agencija za ruralni turizam u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. Osnivačica i direktorica ove agencije je Nena Obrovac s kojom smo podijelili razmišljanja o prošloj, kao i planove za 2021. godinu.

Nena, sjetimo se 2020.? Moramo pitati koji su izazovi stavljeni pred Vas?

2020. godina je doista bila iznenađenje. Kao start-up tvrtku i novu turističku agenciju na tržištu, nas je dočekala „zanimljiva“ situacija – lockdown i otkazivanje svih rezervacija za izlete i putovanja. Gubitak prihoda od 97% do 100%. Komentirali smo: „Pa što je ovo? Nismo stigli niti zaživjeti.“

U 2020. navršili smo dvije godine, a projekcije su  pokazivale obećavajuće brojke koje bi omogućile zapošljavanje. Sve je ukazivalo na to da tvrtka postaje prepoznatljiva i razvija se u normalnom smjeru. „Ali zašto bi sve bilo tako lako?“, kaže 2020. godina.

No, ipak na kraju, nije baš sve bilo tako crno.  Svakodnevno se suočavamo s različitim situacijama i rješavanjem problema. Najveći izazov bio je prihvatiti novonastalu situaciju. I još uvijek jest. Prihvatili smo ovo kao test za sebe kao poduzetnike i želje za nastavkom sa svojim radom, ispunjavanjem misije i svrhe postojanja Rural Escape Toursa.

I prije pandemije, turistička agencija je poticala na bijeg u prirodu i aktivan odmor. I vrlo jednostavno, nastavili smo raditi ono što i inače radimo. Uzeli smo svoje ruksake, obuli tenisice, ponijeli mobitele i krenuli na naša „domaća brda“ Moslavačku goru, Bilogoru i Papuk. Nastavili smo upoznavati naše goste i publiku sa sadržajima koje nudimo i predstavljamo. Istraživali smo nove staze, kreirali nove ture, pripremali sadržaje. Dijelili smo online videa i fotografije, opisivali regije zanimljivim objavama na društvenim mrežama. I još uvijek to radimo. Želimo ostati u kontaktu s našim gostima, a možda i privući nove. Upornost – jednom riječju.

Gosti su nam se počeli javljati s raznim porukama podrške i iskazivanjem želja za turama. Osvanuo je osmijeh na licima svih nas koji smo dio turističke agencije. Uz izazov poštivanja epidemioloških mjera i ograničenog broja osoba pri okupljanju, u 2020. godini realizirali smo, tada, novu turu „Planinarenje za laike na Papuku“, zatim novu ciklo turu „Papuk E-Bike izazov“, „Garićgradsku avanturu“ s interpretacijom i scenskim prikazom mističnog srednjovjekovnog doba na Moslavačkoj gori, „Traktorsku vožnju“ kroz sela sjeverne Moslavine, „Priču o mitološkim bićima“ na Bilogori…

Kako planirate preživjeti 2021.?

Pitam se, smije li jedna poduzetnica reći da nema plan?! Izvanredna situacija još uvijek traje. Nepredvidivo je što će se točno dogoditi. Planovi, suradnje, izvedbe izleta i putovanja se mijenjaju iz dana u dan.

Jedna je situacija kada je tržište potpuno otvoreno, a na tebi je da se dokažeš i privučeš klijente, a potpuno suprotno je kada prema odlukama nadležnih ne smiješ ili imaš vrlo ograničene mogućnosti za poslovanje i izvedbu kvalitetnog turističkog programa.

Bez obzira na to, cilj je i dalje motivirajući. Privući pažnju na atraktivnost ruralnih regija, ukazati na važnost provođenja odmora na drugačiji način, poticanje na dolazak u mjesta koja nisu zastupljena masovnim turizmom. Od izazovne Like do pitoreskne Baranje, od slavonske planine Papuk do već  pomalo prepoznatljive Moslavine ili mistične Bilogore. Možda je upravo ovaj trenutak pandemije ključan za prepoznavanje kontinentalne Hrvatske kao idealne turističke destinacije.

Kako se prilagoditi sličnim situacijama, na što obratiti pažnju?

Ovdje na selu, rekli bismo: „zasuči rukave i kreni“. Rural Escape Tours je jedina specijalizirana turistička agencija za ruralni turizam u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. Drago mi je reći da smo prepoznati od lokalnih turističkih zajednica, općina i županije. Posvetili smo se uspostavljanju i jačanju suradnje između javnog i privatnog sektora te civilnog društva. Obraćamo pozornost na razne natječaje i projekte kojima bismo potencijalno olakšali financijsko stanje tvrtke. Također, obraćamo pozornost na jačanju suradnje s vanjskim suradnicima i nastavku kreiranja novih sadržaja.

Koje su prednosti malih agencija, poput Vaše?

Možemo reći da su prednosti manjih agencija prvotno, lakše donošenje odluka i brza reakcija. Kao mali tim, možemo se vrlo brzo dogovoriti oko izmjena, prilagoditi se novonastalim uvjetima i krenuti u realizaciju. Također, prednost je i u manjim troškovima.  Poslujemo online, surađujemo s vanjskim partnerima i za sada nemamo puno troškova za zaposlene. Ipak, nadamo se da će se to promijeniti. Želja je okupiti se u kreativnom uredu u koji će nam dolaziti gosti, a mi ćemo osmišljavati ideje za nove turističke programe.

Koje su Vaše prognoze i imate neki savjet za sve one koji se nalaze u sličnoj situaciji?

Bit ću iskrena i reći da nemamo poseban savjet i tajnu, jer se i sami trudimo snalaziti u „novom normalnom“ načinu poslovanja. Ovdje govorimo o turizmu. Apsolutno je ovisan o društveno-ekonomskoj situaciji i vanjskim čimbenicima.

Jedan dio „prognoze“ nam pokazuje da ljudi više ne mogu biti u kućama i imaju želju za putovanjem, a drugi dio pokazuje da su osobe nesigurne i voljne pričekati da pandemija prođe da bi nastavili putovati.

Web: https://ruralescapetours.com
Facebook: https://www.facebook.com/rural.escape.tours/
Instagram: https://www.instagram.com/ruralescapetours/

Napisao

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Odlučila je sve promijeniti i vratiti se svojoj tajnoj ljubavi – medijima i pisanju. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.

Preporučujemo

Novosti

Svjetsko tržište aplikacija za mobilne uređaje iz godine u godinu rapidno raste. Do 2014. godine predviđa se kako će dosegnuti nevjerojatnih 58 milijardi dolara.

Izdvojeno

Kratice su u poslovnom svijetu postale dio svakodnevne komunikacije, a engleske skraćenice gotovo su u potpunosti zamijenile nekadašenje nazive kojima smo se koristili prije...

Financije

Većini ljudi primamljiva je pomisao da iz svog naslonjača mogu pratiti tržište, ulagati i, naravno, zarađivati.

Izdvojeno

Malo čiji sandučić elektronske pošte ne krije barem jednu odbijenicu poslanu nakon testiranja ili razgovora za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.