Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

S bankarima na kavu, a po potrebi dolazit će i u kućne posjete

“Svakom tržištu na koje dolazimo donosimo samo one proizvode koji su krojeni po mjerilima tog tržišta. Strategija za Hrvatsku bit će prezentirana kad J&T postane većinski vlasnik banke pa je zasad prerano govoriti o konkretnim proizvodima u ponudi”, poručili su iz J&T-a.

“Svakom tržištu na koje dolazimo donosimo samo one proizvode koji su krojeni po mjerilima tog tržišta. Strategija za Hrvatsku bit će prezentirana kad J&T postane većinski vlasnik banke pa je zasad prerano govoriti o konkretnim proizvodima u ponudi”, poručili su iz J&T-a.

Banke sve manje zarađuju, rezervacije tope dobit i kapital, građani izbjegavaju nove dugove u širokom luku. Problem? Ne, to je prilika za inovativne proizvode, vjeruju u češkoj banci J&T koja je iznenadila mnoge ponudom za preuzimanje većinskog vlasništva Centar banke. Ispune li se uvjeti ponude, Centar banka dobit će novi vjetar u leđa za tržišnu utakmicu u kojoj će joj glavni aduti biti inovativni proizvodi.

Premda bi respektabilna brojka od tridesetak banaka u borbi za dio tržišnog kolača podrazumijevala široku lepezu proizvoda i žestoku bitku za svakog klijenta, ta percepcija je iluzija. Domaćim tržištem drma pet najvećih banaka koje kontroliraju 75 posto novca svih klijenata, plasiranih kredita, platnog prometa i kartičnog poslovanja. Nekolicina ostalih srednje velikih uglavnom slijedi načelni smjer razvoja ponude, dok su male banke i u tome dodatno ograničene veličinom. Strani bankari koji analiziraju domaća pravila igre upravo tu vide priliku da klijentima ponude veću lepezu u segmentu retaila, ali i privatnog bankarstva.

Po mjeri tržišta

“Svakom tržištu na koje dolazimo donosimo samo one proizvode koji su krojeni po mjerilima tog tržišta. Strategija za Hrvatsku bit će prezentirana kad J&T postane većinski vlasnik banke pa je zasad prerano govoriti o konkretnim proizvodima u ponudi”, poručili su Poslovnom dnevniku u J&T banci.

Klijente bi mogla ponajviše razveseliti filozofija da u J&T-u ne vjeruju u veliku mrežu poslovnica u kojima se klijent i bankar odmjeravaju preko staklenog šaltera. “Preferiramo koncept ‘bank-cafea’, eksluzivnih mjesta koja spajaju kafić i banku. Bude li potrebe, naši bankari otputovat će na sastanak s klijentom na drugo mjesto, ali i regiju. Razgovaramo s klijentom osobno jer je personalni kontakt najvažniji za uspostavu povjerenja”, poručuju iz J&T-a. U međuvremenu, dok vlasništvo i strategija ne ugledaju svjetlo dana klijenti J&T-ja, inače orjentiranog na privatno bankarstvo, podijeljeni su u tri ključna segmenta, ovisno o imovini kojom raspolažu u rasponu od 10.000 do 100.000 eura. Bez obzira na iznos klijent ima vlastitog financijskog savjetnika ili privatnog bankara. Lepeza proizvoda koja se nudi ovisi o raspoloživom novcu za ulaganja. Osnovni proizvod je oročena štednja, no osim osnovne kamatne stope klijent dobiva i dodatnu kamatu odmah nakon polaganja štednje u vidu članstva u J&T ‘loyalty’ klubu. Slično kao i u domaćim ‘loyalty’ programima, klijent skuplja i troši bodove u, primjerice, hotelima s pet zvjezdica u Slovačkoj i Češkoj, na adrenalinske i sportskih tura, šoping… Veći altruist bodove mogu donirati u J&T fundaciju. Klijentu koji ima raspoloživa sredstva banka aktivno predlaže prilike za ulaganja. U segmentu premium bankarstva, što u pravilu podrazumijeva klijente koji raspolažu sa najmanje 100.000 eura te privatnog bankarstva u kojem je prag za ulazak 300.000 eura, nude se ulaganja u korporativne obveznice, ali ta investicijska prilika može biti otvorena i ostalima. “Naša preporuka klijentima je da investiraju u ono u što i sami ulažemo. Na taj način smo ‘na istom brodu’”, kažu u J&T-u.

Za privatne klijente kreiraju se individualni proizvodi prema osobnim preferencijama. Želi li, primjerice, ulagati na forex tržištu ili u proizvode s fiksnim prinosom, kreira se strukturirani proizvod s garantiranim godišnjim prihodom po unaprijed utvrđenoj stopi, ali i sudjelovanje u profitu od tečajnih razlikama.

Otvorene ruke

Nema li vremena na dnevnoj bazi pratiti promjene na financijskim tržištima i izračunavati promjene u svom portfelju, za njega će to odraditi portfolio menadžer. U tom slučaju klijent mu daje otvorene ruke iskorištavanje najboljih prilika o čemu se klijentu izvješće podnosi svakog dana. Zeleno svjetlo za ulaganja nije bezuvjetno već je u okviru unaprijed definirane investicijske strategije da ne bi bilo neželjenih iznenađenja. U segmentu privatnog bankarstva u kojem u kojem se servisiraju klijenti najdubljeg džepa bankarski bonton nalaže izbjegavanje riječi proizvod, već se govori o uslugama. U tom smislu radi se o kompleksnim uslugama registracije domaćih i stranih tvrtki, financiranje njihovog poslovanja, kao i široku lepezu nefinancijskih usluga. No, neovisno o novcu usluge private bankinga pružaju se svima zainteresiranima.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.