Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

S QLine nema više dugotrajnih čekanja

Addiko banka uvela je mobilnu aplikaciju QLine putem koje klijenti mogu dobiti svoj redni broj bez potrebe za čekanjem u redu, a u poslovnici borave samo onoliko koliko trebaju kako bi obavili posao.

Addiko banka uvela je mobilnu aplikaciju QLine putem koje klijenti mogu dobiti svoj redni broj bez potrebe za čekanjem u redu, a u poslovnici borave samo onoliko koliko trebaju kako bi obavili posao.

S QLine aplikacijom Addiko banka klijentima na jednostavan način omogućuje brže i praktičnije obavljanje poslova u poslovnici banke, bez nepotrebnog gubitka vremena čekajući u redu.

QLine aplikacija je jednostavna za korištenje i dostupna je svima. Sve što korisnik treba jest skinuti QLine (proizvođač NOVI IS) Android ili iOS verziju nakon čega mu se odmah prikazuje popis i karta svih obližnjih poslovnica Addiko banke, radno vrijeme poslovnica i koliko je udaljen od svake od njih.

Korisnik, privatna osoba ili poslovni subjekt, tada odabirom poslovnice može odabrati razlog zbog kojeg želi doći u poslovicu: Transakcije, Računi i usluge, Krediti ili Dogovoreni sastanak, nakon čega odmah dobiva informaciju koliko je osoba trenutno ispred njega u redu i koje je procijenjeno vrijeme čekanja. Potvrdom dolaska u poslovnicu korisnik dobiva digitalni redni broj i dok obavlja druge obveze može putem mobitela u stvarnom vremenu pratiti kako se red kreće i kad će on biti na redu.

Redni broj dobiva se po prijavi za tekući dan i za njega se moguće predbilježiti putem aplikacije s početkom radnog vremena poslovnice.

„Svi želimo biti u mogućnosti brzo rješavati svoje obveze i imati više slobodnog vremena na raspolaganju, a čekanje u redovima u prometu, u trgovinama, u poslovnicama, u bilo kojoj prilici je frustrirajuće. Mi cijenimo vrijeme naših klijenata i želimo im omogućiti da što manje vremena nepotrebno provode u redovima što podrazumijeva kvalitetniju i učinkovitiju uslugu”, izjavila je Ivana Šimatović, izvršna direktorica Upravljanja prodajom i distribucijskim kanalima Addiko banke.

Relja Marković, izvršni direktor Digitalne transformacije i razvoja aplikacija Addiko Grupe dodao je: „Digitalizacija je danas sveprisutna, ali nije bitno da nova usluga bude ‘samo’ moderna, već je ključno da bude korisna, praktična i da korisnici od nje imaju opipljive koristi. Nije potrebno gubiti vrijeme u redu, kad postoji kvalitetna alternativa. Zato smo u suradnji s partnerom razvili QLine aplikaciju“.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.