Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

S turističkog sajma u Seulu odlične najave za Šibensko-kninsku županiju

Da je Šibensko-kninska županija sve zanimljivija Korejcima, potvrđuje i edukacijska prezentacija u Seulu na kojoj se okupilo 74 predstavnika korejskih putničkih agencija i desetak novinara.

Da je Šibensko-kninska županija sve zanimljivija Korejcima, potvrđuje i edukacijska prezentacija u Seulu na kojoj se okupilo 74 predstavnika korejskih putničkih agencija i desetak novinara. Osim Turističke zajednice Šibensko-kninske županije, na prezentaciji u organizaciji Hrvatske turističke zajednice sudjelovali su predstavnici TZ Ličko-senjske županije, TZ Grada Zagreba i TZ Grada Dubrovnika.

Nakon iznimno uspješne radionice, predstavljane bogate turističke ponude Šibensko-kninske županije nastavlja se na HanaTour međunarodnom sajmu turizma, koji se od 8. do 11. lipnja održava u dalekoistočnoj metropoli Južne Koreje.

„Intenzivnije zanimanje Korejaca za Hrvatsku kao i rast broja obujma fizičkog prometa s tog područja krenuo je snimanjem nekoliko reality showova kroz koje su upoznali ljepote naše domovine. Nakon intenzivnijeg rada na ovom tržištu i tri godine nastupa na sajmu u Seulu znatno je porastao broj Korejaca i gostiju iz dalekih zemalja i u našoj županiji. S obzirom na  ekonomski rast i sve veću globalnu snagu dalekoistočnih zemalja, treba prepoznati važnost ovog  turističkog bazena – Kine, Japana, Koreje. To su nacije koje vole putovati, a godišnje u prosjeku troše po nekoliko stotina milijun dolara. U našoj županiji iznimno zanimanje pokazuju za zaštićenu prirodnu baštinu i UNESCO lokalitete, konkretno za Nacionalni park Krka te staru gradsku jezgru s katedralom Sv. Jakova. Također, vrlo je važno što njihov temeljni motiv dolaska nije sunce i more pa dolaze uglavnom izvan glavne turističke sezone“, ističe Željana Šikić, direktorica TZ Šibensko-kninske županije.

Od siječnja do kraja svibnja u Šibensko-kninskoj županiji boravilo je 6.447 Korejaca koji su ostvarili 7.348 noćenja. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, to je porast od 37 posto u dolascima i 27 posto u noćenjima, a prema ovogodišnjim najavama iz Seula broj gostiju s Dalekog istoka trebao bi i dalje rasti.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.