Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Sada je i službeno – internetsko oglašavanje preteklo tiskano! [Grafikon]

Najnovija istraživanja IAB-a (Internet Advertising Bureau) službeno su potvrdila ono što se predviđa već duže vrijeme – oglašavanje na internetu preteklo je ono u tiskanim medijima. Internetsko oglašavanje u 2010. godini naraslo je 15 posto i u SAD-u dosegnulo vrijednost od 26 milijardi dolara.

Najnovija istraživanja IAB-a (Internet Advertising Bureau) službeno su potvrdila ono što se predviđa već duže vrijeme – oglašavanje na internetu preteklo je ono u tiskanim medijima. Internetsko oglašavanje u 2010. godini naraslo je 15 posto i u SAD-u dosegnulo vrijednost od 26 milijardi dolara.

Najnovija istraživanja pokazuju kako se oglašavanje na internetu u proteklih deset godina više nego utrostručilo. 2010. godine to je tržište vrijedilo oko osam milijardi, dok sada premašuje 26 milijardi.

Pretraživanje sa 46 posto i dalje zauzima uvjerljivo najveći udio u internetskom oglašavanju. Ta se brojka u odnosu na 2009. godinu smanjila za jedan postotni bod. Uz pretraživanje, velik tržišni udio zauzima i oglašavanje putem bannera, oko 24 posto.

Tko se oglašava?

IAB-ova istraživanja pokazala su kako na internetsko oglašavanje najviše troši sektor maloprodaje, iz kojeg su u 2010. godini za internetsko oglašavanje izdvojili 5,5 milijardi dolara, što predstavlja rast od milijardu dolara u odnosu na prethodnu godinu.

Drugi najveći korisnik internetskog oglašavanja su telekomi, čija je potrošnja u 2010. godini pala za milijardu, na 3,5 milijardi dolara. Udio telekoma u ukupnoj potrošnji pao je s prošlogodišnjih 16, na 13 posto u 2010. godini.

Internetsko oglašavanje nastavlja brzi rast. U 2010. godini preteklo je oglašavanje u novinama i pozicioniralo se odmah između oglašavanje na televiziji.


Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.