Najnovija istraživanja pokazuju kako se oglašavanje na internetu u proteklih deset godina više nego utrostručilo. 2010. godine to je tržište vrijedilo oko osam milijardi, dok sada premašuje 26 milijardi.
Pretraživanje sa 46 posto i dalje zauzima uvjerljivo najveći udio u internetskom oglašavanju. Ta se brojka u odnosu na 2009. godinu smanjila za jedan postotni bod. Uz pretraživanje, velik tržišni udio zauzima i oglašavanje putem bannera, oko 24 posto.
Tko se oglašava?
IAB-ova istraživanja pokazala su kako na internetsko oglašavanje najviše troši sektor maloprodaje, iz kojeg su u 2010. godini za internetsko oglašavanje izdvojili 5,5 milijardi dolara, što predstavlja rast od milijardu dolara u odnosu na prethodnu godinu.
Drugi najveći korisnik internetskog oglašavanja su telekomi, čija je potrošnja u 2010. godini pala za milijardu, na 3,5 milijardi dolara. Udio telekoma u ukupnoj potrošnji pao je s prošlogodišnjih 16, na 13 posto u 2010. godini.
Internetsko oglašavanje nastavlja brzi rast. U 2010. godini preteklo je oglašavanje u novinama i pozicioniralo se odmah između oglašavanje na televiziji.
