Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Sada je i službeno – internetsko oglašavanje preteklo tiskano! [Grafikon]

Najnovija istraživanja IAB-a (Internet Advertising Bureau) službeno su potvrdila ono što se predviđa već duže vrijeme – oglašavanje na internetu preteklo je ono u tiskanim medijima. Internetsko oglašavanje u 2010. godini naraslo je 15 posto i u SAD-u dosegnulo vrijednost od 26 milijardi dolara.

Najnovija istraživanja IAB-a (Internet Advertising Bureau) službeno su potvrdila ono što se predviđa već duže vrijeme – oglašavanje na internetu preteklo je ono u tiskanim medijima. Internetsko oglašavanje u 2010. godini naraslo je 15 posto i u SAD-u dosegnulo vrijednost od 26 milijardi dolara.

Najnovija istraživanja pokazuju kako se oglašavanje na internetu u proteklih deset godina više nego utrostručilo. 2010. godine to je tržište vrijedilo oko osam milijardi, dok sada premašuje 26 milijardi.

Pretraživanje sa 46 posto i dalje zauzima uvjerljivo najveći udio u internetskom oglašavanju. Ta se brojka u odnosu na 2009. godinu smanjila za jedan postotni bod. Uz pretraživanje, velik tržišni udio zauzima i oglašavanje putem bannera, oko 24 posto.

Tko se oglašava?

IAB-ova istraživanja pokazala su kako na internetsko oglašavanje najviše troši sektor maloprodaje, iz kojeg su u 2010. godini za internetsko oglašavanje izdvojili 5,5 milijardi dolara, što predstavlja rast od milijardu dolara u odnosu na prethodnu godinu.

Drugi najveći korisnik internetskog oglašavanja su telekomi, čija je potrošnja u 2010. godini pala za milijardu, na 3,5 milijardi dolara. Udio telekoma u ukupnoj potrošnji pao je s prošlogodišnjih 16, na 13 posto u 2010. godini.

Internetsko oglašavanje nastavlja brzi rast. U 2010. godini preteklo je oglašavanje u novinama i pozicioniralo se odmah između oglašavanje na televiziji.

Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Jačanjem brenda iznutra postižete dvostruku reklamu.

Marketing i prodaja

Ključne riječi su riječi koje opisuju ideju i temu sadržaja web stranice.

Marketing i prodaja

Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.

Ekonomija

Mreža OEX shopova sve je rasprostranjenija te je od sada i logistički osnažena novom partnerskom suradnjom s Tiskom, vodećim hrvatskim maloprodajnim lancem kiosaka.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.