Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Sana ponovno pokazala društvenu odgovornost – donirala najviše hrane u kategoriji malih i srednjih poduzeća u 2021. godini

Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u prošloj, 2021. godini su Sana delikatese, Dukat i Konzum

Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u prošloj, 2021. godini su Sana delikatese, Dukat i Konzum.  Petu godinu zaredom Mreža hrane i europarlamentarka Biljana Borzan dodijelili su priznanje „Najdonator“ za humanitarno djelovanje i društveno odgovorno poslovanje.

Prema podacima Porezne uprave, ukupna prodajna vrijednost donirane hrane  u 2021. godini u Hrvatskoj iznosila je 27.610.857,12 kn bez PDV-a. Edukacija poduzeća i potrošača o sprječavanju bacanja hrane i doniranju izuzetno je važna iz socijalnih i ekoloških razloga, a posebno sada u vrijeme visokih stopa inflacije te povećanja cijena hrane.

Najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih tvrtki, Sana delikatese, prošle godine je donirala hranu prodajne vrijednosti 88.073 kuna bez PDV-a, što čini 1.18 posto godišnjeg prihoda tvrtke.

“Za mala poduzeća kao što je Sana uz fokus na razvoj i kvalitetu poslovanja važno je njegovati i svjesnost o društveno odgovornom poslovanju. Mi se trudimo stvarati i održavati tu kulturu od početka poslovanja. Iako je ponekad organizacija doniranja zahtjevna te stvara dodatne troškove, ipak su svi članovi Sana tima izuzetno ponosni što to uspijevamo. Iza vrijednosti donirane hrane stoji značajan angažman i trud naših radnika jer je donirana hrana spašena prije isteka roka valjanosti. Na ovaj način smo dvostruko ponosni jer, ne samo što smo hranu donirali onima kojima je najpotrebnije, već brinemo i o okolišu. Kvaliteta proizvoda, briga za dobrobit ljudi i okoliša, uz zadovoljstvo naših radnika, osnovni su ciljevi poslovanja Sane”, kazala je direktorica tvrtke Silvija Repić.

Sana delikatese ovu su nagradu primile treću godinu za redom otkako postoji ova kategorija što je veliko priznanje za trud koji poduzeće ulaže u društveno odgovorno poslovanje.

Sana brand svojim proizvodima okuplja ljude koji uživaju u ukusnoj te kvalitetnoj i nutritivno bogatoj hrani. Upravo je iz tog razloga Sana hummus, namaz od slanutka i sezama prepoznat kao vrhunski namaz na tržištu te je najprodavaniji proizvod Sane. Praćenjem globalnih trendova na području zdrave prehrane svoj asortiman pod markom Sana već 9 godina proširuje inovativnim proizvodima. Uz od ranije popularni guacamole, ketchup od cikle, čips od jabuke s čokoladom i ostale delicije, ove godine su tržištu predstavili liniju veganskih sireva na bazi kokosovog ulja i biljnih proteina. Sana Power Mozza, Power Greek i Power Trapi nemaju umjetne dodatke, konzervanse, gluten, soju, ni palmino ulje tako da u svjetski poznatim okusima sireva mogu uživati svi  jer ne sadrže laktozu te su pogodni za vegane.

Zajednica vjernih Sana pratitelja na društvenim mrežama dijeli izuzetno pozitivne reakcije kroz brojne recepte, iskustva i komentare. Zapratite i vi Sana društvene mreže www.instagram.com/sana_delikatese/ i www.facebook.com/sana.delikatese, web www.sana-delikatese.hr i uživajte zdravo!

Pročitajte još:

Poduzeća

Najsnažniji hrvatski brand - Zvijezda majoneza - neizostavan je dodatak brojnim jelima, a otkad se počela industrijski proizvoditi 1959. godine u tadašnjoj Tvornici ulja...

Industrija

Prema Strategiji EU za tekstil i odjeću u idućih deset godina tvrtke će morati uložiti resurse u primjenu novih tehnologija s naglaskom na digitalizaciju,...

Ekonomija

Podrška domaćim proizvođačima od samih početaka poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj jedan je od prioriteta ovog trgovačkog lanca.

Industrija

Današnje cyber okruženje nalaže kompanijama ne samo da implementiraju mjere koje će ih zaštiti od krađe podataka, ransomwarea, hakiranja od strane malicioznih aktera, već...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.