Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Sanja Varjačić Posilović: Kupnjom proizvoda domaćih proizvođača doprinosi se razvoju lokalne zajednice

Autobusa punih radnika skoro više nema, proizvodnih tekstilnih pogona sve je manje.

Od  2011. godine stvaraju najkvalitetnije proizvode za bebe i njihove roditelje. Naglašavaju kako rade za dobrobit najmanjih, s velikom naglaskom na sigurnost, udobnost i nježnost. Boje, detalji, poboljšani proizvodi – sve je to dio cjeline Bubaba by FreeON. Razgovaramo sa Sanjom Varjačić Posilović, brand managericom Bubaba by FreeOn branda.

Mislite li da su Hrvati svjesni važnosti domaće proizvodnje?

Tržište je preplavljeno  velikim izborom i različitim vrstama proizvoda te sve više potrošača odabire proizvode koje smatraju kvalitetnijima i zdravijima.  No, hrvatski kupci još uvijek nisu u dovoljnoj mjeri svjesni kolika je važnosti domaće proizvodnje za cijelo gospodarstvo.

Tekstilna proizvodnja  je jedna od najstarijih industrijskih grana, a žalosti činjenica da je i vrlo podcijenjena. Od velike je važnosti da se što prije počinje cijeniti domaći proizvod, rad i trud hrvatskog zaposlenika te poticanje istog kupnjom proizvoda domaćih tvrtki. Velika uvozna konkurencija, često upitne kvalitete, ali niske cijene vrlo često utječe na odabir i odluku finalnu kupnju proizvoda. Međutim, kupnjom proizvoda domaćih proizvođača doprinosi se razvoju lokalne zajednice, a i razvoju gospodarstva općenito.

Sanja Varjačić Posilović

Općenito, gubimo tvornicu za tvornicom. Zatvaramo proizvodnje. Brza moda okupira naše ormare. Koliko se teško boriti na takvom tržištu?

Hrvatska, pogotovo njen sjeverozapadni dio poznat je po tekstilnoj industriji.  I dok je u prošlosti nekoliko autobusa ujutro dovelo radnike u proizvodne pogone, te isto tako i na popodnevnu smjenu, danas je slika drugačija. Autobusa punih radnika skoro više nema, proizvodnih tekstilnih pogona sve je manje. Kako ste naveli, brza moda okupira police trgovina, time i naše ormare i interijer. Naša priča dokazuje svakodnevno da opstati možemo time što proizvodimo i nudimo iznimno kvalitetne proizvode za naše najmlađe.  Za Bubaba by FreeON proizvode koristimo samo provjerene i kvalitetne materijale s certifikatima i Oeko-tex standard certifikatima, a kvaliteta šivanja je ono s čime se najviše ponosimo.

Kao i ostali gospodarstvenici, osjetili ste posljedice kovida u poslovanju, a tu je i trenutna inflacija. Kako se to odrazilo na Vaše poslovanje?

Na vrijeme smo poduzeli sve mjere i očuvali zdravlje naših zaposlenika, organizirali proizvodnju na smijene, poslovali i crpili smo iz zaliha te vrlo kratko proizvodni pogon stavili na čekanje jer je primarno bilo zaštiti cijeli kadar i zdravlje ljudi.  Istovremeno, otvorili smo i nekoliko novih kupaca koji su do proizvoda lakše i brže dolazili u suradnji s nama kada su dobavni lanci s drugih tržišta bili zaustavljeni ili usporeni.

Inflacijom smo naravno pogođeni i mi, no dajemo sve od sebe kako bi krajnjem potrošaču ponudili najbolji omjer cijene i kvalitete.  S obzirom na to da  nudimo proizvode za trudnice i bebe i u protekle dvije Covid godine održali smo uspješno poslovanje na domaćem i inozemnom tržištu.

Koliko izvozite i koja su ključna izvozna tržišta?

Čak 51% prodaje odnosi se na izvozna tržišta.  Uz hrvatsko, ključna su nam tržišta Slovenija, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Srbija, Italija, Mađarska, Albanija, Nizozemska , Belgija, Grčka, te mnoge druge.

 Možete li nam otkriti neke planove?

Još više ćemo se orijentirati prema izvozu , ali i punjenju domaćih trgovina. Nadamo se da će i sajmovi ponovo oživjeti – kao kompanija, sudjelujemo, a ujedno smo i izlagači na najvećim sajmovima dječje opreme od kojih izdvajam Kind + Jugend u Kölnu – u, KIDSʼ TIME u gradu Kielce, Poljska, te niz drugih sajmova vezanih za asortiman namijenjen djeci.

Punom snagom radimo na novoj kolekciji koju ćemo predstaviti na jesen. Već sada možemo otkriti da se radi o modernim, trendi uzorcima koje će osvojiti domaće i inozemno tržište. Naglasak je i dalje na kvaliteti, visokom standardu i eleganciji. Neke novine ipak ćemo ostaviti tajnom kako bi bilo slađe i zanimljivije , ali možemo vam obećati da ćemo roditelje i bebe još više razmaziti u nadolazećim mjesecima.

Napisao

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.

Pročitajte još:

DOP

Rasprava o održivosti nije ostala samo na impresivnoj 27-metarskoj pozornici u Laubi. Ona je, u suradnji s brendom Nespresso, pretvorena u stvarnost.

Ekonomija

Pružatelj logističkih usluga cargo-partner otvorio je novi logističko-distributivni centar s 12.900 m² skladišnog prostora u Zagrebu.

Turizam

Arena Hospitality Grupe nastavlja s ulaganjima u svoje hotele i u Europi. art’otel budapest nakon opsežne renovacije blista u novom i modernom izdanju, pritom...

DOP

Mars Pet Nutrition, divizija u sklopu tvrtke Mars Petcare, objavljuje da je ostvarila svoj cilj održive nabave 100% ribe koju koristi u proizvodima za...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.