Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Saponia dobila atest o djelotvornosti protiv koronavirusa

Saponia je za liniju HANDYSEPT i DEZI-CLEAN pokrenula promotivnu kampanju s naglaskom da trebamo zaštititi naše najvažnije osjetilo – dodir.

Saponia se, od pojave koronavirusa, potvrdila kao proizvođač koja je među prvima, pokrenula proizvodnju dezinficijensa i omogućila  ustanovama i građanima neophodna sredstva za zaštitu zdravlja. Ovih dana proizvodi iz linije BIS HANDYSEPT i ARF DEZI-CLEAN dobili su još jednu potvrdu o kvaliteti – atest o djelotvornosti protiv koronavirusa. Taj, izuzetno bitan certifikat, rezultat je rada Saponijinog razvojnog tima i ponovo smo dokazali da se i u Hrvatskoj razvijaju proizvodi najviših standarda kvalitete i učinkovitosti.

Nakon provedenih testiranja u laboratorijima “J. S. Hamilton”, trećeg po veličini europskog laboratorija za ispitivanje hrane, hrane za životinje, voda, kozmetike, mikrobiološke čistoće objekata i uzorkovanje voda, Saponijini dezinficijensi za široku potrošnju (BIS Handysept – za dezinfekciju ruku i Arf Dezi Clean speed i universal – za dezinfekciju i čišćenje vodoperivih površina) i cijela skupina proizvoda BIS (za dezinfekciju ruku zdravstvenog osoblja, djelatnika u prehrambenoj industriji i sve one koji manipuliraju hranom…) dobili su atest virucidnosti protiv koronavirusa.

“Do sada su ovi naši proizvodi imali dokazanu antimikrobnu djelotvornost, u 99,999 posto, što je također važno u prevenciji širenja koronavirusa, ali s ovim rezultatima ispitivanja s punim pravom i odgovornošću možemo komunicirati da proizvodi imaju i antivirusno djelovanje, što je u ovom trenutku najvažnije za kupce i potrošače” – ističe Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije.

Kada je riječ o potrošačima dezinficijensa,  u Saponiji naglašavaju da su ovi proizvodi, zbog svog antivirusnog djelovanja, posebno važni za škole,vrtiće, bolnice,  domove za starije, ugostiteljske objekte, dakle sve one ustanove koje brigu o zdravlju moraju držati na najvišem nivou.

Saponia je za liniju HANDYSEPT i DEZI-CLEAN pokrenula promotivnu kampanju s naglaskom da trebamo zaštititi naše najvažnije osjetilo – dodir. S atestom o virucidnosti još smo više sigurni da ćemo jesen, koju svi sa strepnjom iščekujemo, dodir učiniti još  sigurnijim . Naravno, uz pridržavanje svih ostalih potrebnih mjera zaštite zdravlja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.