Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Seoul Food 2015: Hrvatska na tržištu Dalekog Istoka

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore četiri hrvatske tvrtke, Agrokor, Kraš, Vindija i Badel 1862, u Seoulu, glavnom gradu Južne Koreje, prvi puta predstavljaju svoje proizvode na najznačajnijem sajmu hrane i pića u Aziji «Seoul Food 2015» koji se održava od 12. do 15. svibnja.

Seoul Food s više od 1.500 izlagača i s više od 50.000 posjetitelja svake godine, predstavlja vodeću korejsku međunarodnu izložbu prehrambene industrije. Ovo događanje prilika je za susrete s ključnim uvoznicima, trgovcima i distributerima zemlje koja se po snazi gospodarstva nalazi na 13. mjestu u svijetu. Riječ je o najznačajnijem događaju u Koreji za poslovne subjekte u području uvoza/izvoza hrane i pića koji su aktivni na korejskom tržištu. Sudjelovanje hrvatskih kompanija sajmu izazvalo je velik interes korejske javnosti što je još jedan veliki iskorak na putu otvaranja korejskog tržišta i promocije Hrvatske i hrvatskih proizvoda na Dalekom istoku.

Na otvorenju su sudjelovali svi diplomatski predstavnici u Republici Koreji na čelu sa svjetskim predsjednikom i direktorom KOTRA-e Jaehong Kimom. Diplomatski je kor na svečanosti otvaranja predvodio veleposlanik SAD-a u Koreji Nj.E. Mark William Lippert i veleposlanica Republike Hrvatske u Japanu Nj.E. Mira Martinec, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu, šumarstvo i ribarstvo Ivan Škorić, predstavnici hrvatskih tvrtki Agrokor, Kraš, Vindija i Badel 1862 koji izlažu svoje proizvode, kao i počasni konzul RH u Koreji i član Savjetodavnog odbora Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba In-Mo Yang, direktor Korejskog poslovnog centra (KOTRA) KwanMook Kim, predsjednik Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba Zoran Horvat i  glavni tajnik Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba Igor Zgrabljić.

Da je izlaganje hrvatskih kompanija na ovom sajmu važno, pokazuje i činjenica da je njihov nastup podržala diplomatska, gospodarska i poslovna javnost što potvrđuje da se zajedničkim radom i trudom ostvaruju značajni koraci u promoviranju hrvatskoga gospodarstva.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.