SES sinkronizacijom satelita i OTT-a redefinira prijenose uživo

Najnovije rješenje tvrtke SES, koje će biti predstavljeno na sajmu IBC2019 u Amsterdamu, sinkronizira over-the-top (OTT) i satelitski prijenos isporukom IP signala do OTT platformi jednako brzo kao i u putem satelita osiguravajući poboljšano iskustvo gledanja prijenosa uživo.

Novo rješenje pod nazivom satelitska i OTT sinkronizacija pruža radijskim i televizijskim (RTV) postajama mogućnost konzistentnijeg prijenosa za gledatelje na bilo kojem ekranu, čak i na više ekrana istodobno, uklanjajući kašnjenje slike između TV prijenosa i OTT usluga.

Čak i nekoliko sekundi kašnjenja može pokvariti doživljaj prijenosa uživo, što je predstavljalo izazov koji se trebao riješiti. Jedinstveno rješenje tvrtke SES postiže sinkronizaciju koja omogućava RTV postajama sigurnost da će njihovi gledatelji moći uživati u nezaboravnim trenutcima.

SES-ova satelitska i OTT sinkronizacija preuzima izvorni signal na putu do satelita i distribuira ga putem IP-a u tandemu sa satelitom. Primjenom enkodiranja niske latencije i priključenjem IP prijenosu na samom izvoru, rješenje može isporučiti sadržaj do OTT platformi koji je sinkroniziran sa satelitskim signalom. Ova tehnika otklanja sekunde kašnjenja između tradicionalnog televizijskog prijenosa i drugih rješenja OTT niske latencije ili drugih regularnih OTT prijenosa.

„Današnje RTV postaje žele zaštititi i razvijati svoje poslovanje pružajući najbolje moguće iskustvo tijekom prijenosa uživo, posebice kada je riječ o vrhunskom sportu. Kada navijač gleda važnu utakmicu na OTT platformi i čuje mnoštvo na ulici kako slavi, prije nego je sam vidio gol, razočaranje je osjetljivo.” – izjavio je Ferdinand Kayser, izvršni direktor za SES Video te nastavio: „Kako je SES pružatelj hibridnog video emitiranja, tvrtka može obraditi video na izvoru jednako kod satelitskog i OTT emitiranja, pomažući RTV postajama u osiguravanju jedinstvenog, konzistentnog i zadovoljavajućeg iskustva krajnjim korisnicima.

Tvrtka SES predvodnik je industrije s dosegom od preko 355 milijuna TV kućanstava (ili milijardu ljudi) te distribuira preko 8200 programa putem satelita. Nedavno objedinjavanje SES-ove podružnice MX1 koja je u potpunom vlasništvu tvrtke s poslovnom jedinicom Video, znači kako SES sada upravlja s preko 525 programa i isporučuje više od 8400 sati on-line video prijenosa, uključujući više od 620 sati vrhunskog sporta i prijenosa uživo. Izlazak na tržište s objedinjenim rješenjem za video infrastrukturu i usluge znači da će SES ubrzati uvođenje linearnih i ne-linearnih usluga isporuke sadržaja i rješenja s neviđenim dosegom u svijetu.

Podijeli

Odgovori

Top