Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Šest odlika funkcija upravljanja rizicima

Kako se funkcije upravljanja rizicima razlikuju kada je u pitanju digitalna transformacija.

<a href="https://www.freepik.com/free-photos-vectors/background">Background photo created by snowing - www.freepik.com</a>

Organizacije bi se trebale usredotočiti na razvoj jačih digitalnih vještina i kapaciteta u svojoj funkciji upravljanja rizicima kako bi mogle donositi informiranije odluke o rizicima u svijetu temeljenom na tehnologiji, navodi se u osmom izdanju PwC-ovog istraživanja o upravljanju rizicima Risk In Review.

Studija iz 2019. godine pokazala je da, iako su brojne organizacije već prihvatile novu tehnologiju kao dio svojih funkcija interne revizije, upravljanja rizicima i usklađenosti s propisima, one tek trebaju u potpunosti shvatiti potencijalne prednosti korištenja dobivenih znanja kako bi mogle donositi informirane odluke o ulaganjima u digitalnu transformaciju.

Studija PwC-a usredotočena je na utvrđivanje kategorija koje pomažu najuspješnijim „digitalno spremnim“ funkcijama upravljanja rizicima da se istaknu kako u smislu njihove sposobnosti strateškog savjetovanja dioničara o riziku i sigurnosti, tako i sposobnosti funkcije upravljanja rizicima da se prilagodi i ugradi nove procese koje digitalna transformacija zahtijeva.

Šest odlika funkcija upravljanja rizicima koje potiču pametnije preuzimanje rizika su:

  1. Potpuno se uključite u digitalni plan organizacije
  2. Obrazujte i zaposlite nove kadrove kako biste se prilagodili brzini razvoja organizacije
  3. Uvedite nove tehnologije na pravo mjesto
  4. Omogućite organizaciji da reagira na rizike u stvarnom vremenu
  5. Aktivno uključite donositelje odluka ključnih digitalnih inicijativa
  6. Surađujte i uskladite se kako biste rizike mogli promatrati konsolidirano

PwC je ispitao više od 2.000 predsjednika uprava, viših rukovoditelja, članova uprava i stručnjaka na području upravljanja rizicima, usklađenosti i interne revizije te je intervjuirao desetke rukovoditelja i članova uprava kako bi istražio kako se funkcije upravljanja rizicima razlikuju kada je u pitanju digitalna transformacija.

Jim Woods, PwC-ov globalni voditelj odjela za usluge povezane s rizicima informacijskih sustava kaže sljedeće: „Za stručnjake na području upravljanja rizicima trenutak je kritičan. Kako tehnologija mijenja način poslovanja – od analize podataka do sve većeg stupnja automatizacije – tako se mijenjaju i potencijalni rizici. Istovremeno, s digitalnom transformacijom raste i potencijal za utvrđivanjem rizika i donošenjem pametnijih odluka. Međutim, istraživanje ističe da brojne funkcije upravljanja rizicima toga nisu u potpunosti svjesne.

Samo 22 % predsjednika uprava koji su odgovorili na 22. PwC-ovo istraživanje mišljenja predsjednika uprava smatralo je podatke o izloženosti rizicima dovoljno opsežnima za dugoročno donošenje odluka, što je isti broj kao i prije deset godina. Navedeno bi trebalo ukazivati na činjenicu da funkcije upravljanja rizicima ne iskorištavaju u dovoljnoj mjeri snagu dostupnog obilja podataka.

Važno je da stručnjaci na području upravljanja rizicima prepoznaju da poboljšanjem svoje digitalne spremnosti mogu zauzeti aktivan pristup kako bi postali važni partneri i lideri u svojim organizacijama, pomažući bolje iskoristiti svoje digitalne inicijative.“

Istraživanje je prepoznalo ključne komponente „digitalne spremnosti“ organizacije, kao:

  1. Uspostava vještina i kompetencija za strateško savjetovanje dionika o rizicima i pružanje jamstva u vezi s digitalnim inicijativama organizacije
  2. Promjena procesa, alata i usluga same funkcije upravljanja rizicima kako bi se više temeljili na podacima i kako bi pomoću digitalne tehnologije mogli predviđati rizične događaje i rješavati ih onim tempom i u opsegu koji digitalna transformacija organizacije zahtijeva

Jim Woods kaže: „Organizacije s dinamičnim funkcijama upravljanja rizicima učinkovitije njima upravljaju, što pridonosi većem stupnju sigurnosti prilikom preuzimanja rizika, bržem i sigurnijem digitalnom razvoju te vrijednosti nastaloj od digitalnih ulaganja koja je veća od očekivane.

Svaki strategija spremnosti isprva se može činiti preteškom. Ipak, umjesto da ravno uskočite u vatru, trebali biste najprije razviti plan, a zatim se usredotočiti na korake koje trebate proći kako biste s vremenom izgradili svoju sposobnost.

Stručnjaci na području upravljanja rizicima trebaju razmotriti planove organizacija koje su postigle svoju digitalnu spremnost, a mogu biti sigurni da će uskoro uživati u plodovima vremena i sredstava koje trenutno ulažu.“


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.