Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Šime Essert: Motiviraju nas pozitivna iskustva korisnika koji uspoređuju cijene na Nabavi već godinama i pritom značajno štede

Posljednja funkcionalnost mobilne aplikacije Nabava.net omogućuje korisnicima da provjere cijene konkretnog proizvoda skeniranjem barkoda u trgovini. Ako ga trgovine na Nabava.net imaju u asortimanu, saznat će po kojoj je cijeni dostupan u drugim trgovinama te isplati li ga se kupiti.

Osmišljena 2001. kao studentski projekt Josipa Maslaća i Šime Esserta, Nabava.net je danas jedna od vodećih e-commerce stranica u Hrvatskoj. Kako je nastao ovaj specijalizirani servis za pretraživanje ponuda domaćih web shopova te koji su planovi za budućnost, otkrio nam je direktor Šime Essert.

Koje su specifičnosti vašeg sustava za uspoređivanje cijena u odnosu na druge koji postoje na tržištu?

Nabava.net je prvi hrvatski servis servis za uspoređivanje cijena online ponude trgovina – prvi smo prepoznali potencijal razvoja online trgovine u RH i napravili proizvod koji već preko 20 godina razvija ekipa koja je dio projekta od samog početka. Osim što imamo najviše iskustva u ovoj vrsti posla, također se radi o u potpunosti domaćem proizvodu. 

Ističemo se i po velikom broju trgovina s kojima surađujemo te širokom ponudom proizvoda, naročito u kategorijama s tehničkom robom gdje smo u potpunosti pomeli konkurenciju.

Osim u RH, prisutni ste i u regiji? Kako to funkcionira?

Naš je fokus trenutno usmjeren najviše na razvoj novih funkcionalnosti na domeni Nabava.net, kao i Nabava.net aplikacija i njezino usavršavanje, ali polako se probijamo i na slovensko tržište s Pametno.si te u Srbiji s Pametno.rs.

Slab interes trgovina s tih tržišta za suradnju s platformom za uspoređivanje cijena nas je poprilično iznenadio, pogotovo zbog toga što Nabava.net ima veliku posjećenost u Srbiji. Redovito nam stižu upiti korisnika koje zanima dostavljaju li pojedine hrvatske trgovine u Srbiju, vjerojatno zato što je ponuda web shopova tamo slabija nego kod nas. Dakle, interes kod kupaca postoji, šteta je što ga trgovine ne prate.

Nabava postoji i kao aplikacija za usporedbu cijena trgovina – koje su neke od funkcionalnosti i zašto ste se odlučili na investiranje u aplikaciju?


Mobilnu aplikaciju stalno nadograđuju kako bi uspoređivanje cijena bilo još kvalitetnije i pristupačnije

Odlučili smo se na investiciju u mobilnu aplikaciju kako bi našim korisnicima maksimalno olakšali uspoređivanje cijena i učinili taj proces što dostupnijim, naročito kod power usera koji su postali glavni korisnici Nabava.net aplikacije.

Ovdje se ističemo od konkurencije u tome što je korisnički račun u aplikaciji povezan s webom, tako da ih korisnici mogu koristiti izmjenice jer sve postavke ostaju iste. Npr. kada korisnik u aplikaciji označi omiljene proizvode, vidjet će ih i kada se ulogira u svoj račun na web verziji stranice.

Posebno smo ponosni na značajku skeniranja barkoda proizvoda. To je posljednja funkcionalnost koju smo dodali u aplikaciju, a omogućuje korisnicima da provjere cijene konkretnog proizvoda skeniranjem njegovog barkoda.

Recimo da ste u kupovini u šoping centru i naiđete na neki proizvod na akciji – prije kupovine skenirajte barkod proizvoda i ako ga trgovine na Nabava.net imaju u asortimanu, saznat ćete po kojoj je cijeni dostupan u drugim trgovinama te isplati li ga se kupiti.

Koliko korisnika ima aplikacija?

Aplikacija ima preko 20.000 aktivnih korisnika.

Kako je na Nabavu djelovala pandemija – uglavnom svjedočimo porastu online trgovine, je li i Nabava zapravo u pandemiji rasla?


Nabava.net mjesečno posjeti oko 550 tisuća korisnika

Prva godina pandemija bila je rekordna za nas. Pandemija je motivirala trgovine na veći online angažman pa su prethodno skeptični trgovci konačno prepoznali važnost e-commercea, ali i servisa za uspoređivanje cijena kao što je Nabava.net i odlične prilike koju pružamo manjim e-trgovinama za dosezanje većeg broja kupaca.

To znači da nam se, osim drastičnog skoka u broju posjetitelja, također pridružilo mnogo trgovina čiji je interes ostao na visokoj razini do danas.

Također je bilo zanimljivo pratiti kako je pandemija utjecala na potražnju korisnika i načine na koji su se trgovine tome prilagođavale. Primjerice, neke kategorije poput sobnih bicikala, prehrambenih proizvoda ili pekača kruha koje su do tada bile manje zanimljive eksplodirale su u posjećenosti tijekom pandemije.

Koliko ljudi koristi Nabava.net servis?

Nabava.net mjesečno posjeti oko 550 tisuća korisnika koji ostvare preko 2.3 milijuna pregleda stranica. Preko 60 % naših posjetitelja su redoviti korisnici, a 80 % prometa je organsko, tj. radi se o dugogodišnjim korisnicima kojima je Nabava.net prvi korak u procesu kupovine te o korisnicima koji nas pronađu prilikom pretraživanja proizvoda na Googleu.

Na što ste posebno ponosni kod ovog projekta?


Polako se probijaju i na slovensko tržište s Pametno.si te u Srbiji s Pametno.rs

Pozitivan feedback od korisnika nas daleko najviše motivira. Poanta Nabava.net servisa je olakšati korisnicima kupovinu pa nam je drago čuti od korisnika da uspoređuju cijene na Nabavi već godinama i pritom značajno štede. Vjerujem da smo pokazali veliku kvalitetu jer se u svijetu interneta sve jako brzo preokrene, a mi smo tu više od dva desetljeća – to je neporecivo velika stvar.

Kada ste inicijalno osmišljavali koncept jeste li mislili da će postati uspješan i dugotrajan biznis kakav je danas?

Projekt je krenuo kao studentski hobi u vrijeme kada je malo tko u Hrvatskoj živio isključivo od weba, tako da ovako veliki uspjeh nismo uopće zamišljali. Poanta svega je isprva bila ušteda na komponentama za kompjuterske konfiguracije te je ideja za komercijalizaciju projekta došla dosta kasno – jednostavno je trebalo pričekati da se online trgovina u Hrvatskoj krene razvijati.

Bavite li se još nečim uz projekt Nabava i kakvi su vam planovi za budućnost?

Trenutno uz Nabavu radimo i na jednom softveru po narudžbi, ali Nabava.net do daljnjeg ostaje prioritet. Puni smo ideja za buduće nadogradnje i nove funkcionalnosti na web verziji jednako kao i na aplikaciji, a također nastavljamo s Pametno.si i Pametno.rs i probijanjem na nova tržišta.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Lifestyle

Poradite na koncentraciji jer samim time ćete bolje raditi i osjećat ćete se zadovoljniji zbog rezultata. Evo nekoliko savjeta za bolju koncentraciju!

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.