Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Širenje poslovanja u četiri koraka uz maksimalnu uštedu!

Mnogi vlasnici i direktori kompanija razmišljaju kako preživjeti kriznu godinu. Cijelu su zimu uz temperaturu padale i krivulje optimizma hrvatskih poslovnjaka. Kako se svakom jadu treba doviti, a i od kukanja i nema neke pomoći, sastavili smo vam četiri prijedloga kako iskoristiti krizu za učvršćivanje tržišnih pozicija…

Mnogi vlasnici i direktori kompanija razmišljaju kako preživjeti kriznu godinu. Cijelu su zimu uz temperaturu padale i krivulje optimizma hrvatskih poslovnjaka. Kako se svakom jadu treba doviti, a i od kukanja i nema neke pomoći, sastavili smo vam četiri prijedloga kako iskoristiti krizu za učvršćivanje tržišnih pozicija...

U očekivanju proljeća, nove turističke sezone te onog mršavog rasta BDP-a od 0,4 posto, koliko se predviđa za 2010. godinu, čini se najbitnijim zadržati postojeće klijente i tržišne udjele.

Ipak, posao neće rasti sam od sebe. Ovakvo vrijeme može biti i dobra prilika da se što bolje pozicionirate – jer poslovi će se sklapati i poslije krize. Svaki scenarij morate proći držeći se pretpostavke „što ako” te predvidjeti što pojedini potezi znače za vas.

Ulaganje u kompaniju čini se nikada težim pothvatom pa vam zato nudimo jeftiniju i malo ambiciozniju varijantu ekspanzije u četiri koraka.

Dodana vrijednost – koliko vaši kupci/klijenti dobivaju od vas danas? Što možete napraviti da dobiju više? Svaki posao na kraju nešto prodaje, razmislite o tome da vaš kupac za svoj novac dobije nešto više. Ako ne znate što je to, jednostavno pitajte! Vaši će kupci rado ispuniti malu anketu radi poboljšavanja usluge ili proizvoda.
Jeftinije – uvijek možete ponuditi uslugu koja vas košta minimalno – to su obično poslovi/usluge/savjeti vaših stručnjaka, zaposlenika. Takve „dodane” usluge pametno je upakirati u pakete kao akcije za važne klijente.

Lokacija – ako imate dobar proizvod, vaš prodajni prostor mora biti jednako reprezentativan. Ovdje se pravilo svodi na tri riječi – lokacija, lokacija, lokacija.
Jeftinije – nažalost, ovdje nema pomoći – lokacija zlata vrijedi. Ipak, cijene najma i prodaja poslovnih prostora već su nekoliko mjeseci u padu… Možda možete razmišljati o boljoj lokaciji za isti novac.

Zaposlenici – pisati o tome da je dobro zapošljavati kada je realnost otpuštanje može se činiti odvojenim od stvarnog života. Ipak, opciju treba ozbiljno razmotriti. Više nego ikada na tržištu se može naći kvalitetnoga kadra koji je spreman raditi za realno manje novca nego što vrijedi…
Jeftinije – ugovori o radu, rad na određeno, studentski ugovori neki su od načina – pa tko voli… Lakši put su agencije za zapošljavanje koje nađu kadar koji vam treba, bez vašeg angažmana, obično na određeni rok.

Marketing – sve kompanije maksimalno režu troškove oglašavanja, agencije i biroi zatvaraju poslovanje zbog manjka klijenata. Vrijeme je za prikupljanje novih klijenata oglašavanjem – to je način koji je provjereno djelotvoran. Razgovarajte s agencijama, njima svaki posao zlata vrijedi i dogovorite povoljnu cijenu.
Jeftinije – gerila-marketing, alternativne i nekonvencionalne metode oglašavanja koje ne stoje mnogo. Sve što vam treba jest mašta – šokirati i zaintrigirati vaše su ključne riječi.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.