Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Sjeverna Koreja toliko je zaostala da joj to počinje biti prednost?!

Jedna od najsiromašnijih zemalja svijeta, Sjeverna Koreja sve se više okreće Kini. Kim Jongovi “ekonomski stručnjaci” zemlju žele učiniti što privlačnijom kineskim ulagačima. I dok Koreanci na nimalo orginalan način “otkrivaju” moć stranih investicija, Kineze u Sjevernu Koreju privlači nešto sasvim drugo….

Jedna od najsiromašnijih zemalja svijeta, Sjeverna Koreja sve se više okreće Kini. Kim Jongovi "ekonomski stručnjaci" zemlju žele učiniti što privlačnijom kineskim ulagačima. I dok Koreanci na nimalo orginalan način "otkrivaju" moć stranih investicija, Kineze u Sjevernu Koreju privlači nešto sasvim drugo....

Sjeverna Koreja i Kina dva su potpuno suprotna pola nastala iz iste, komunističke baze. I dok Sjeverna Koreja i dalje grca u apsolutizmu njenog vladara Kim Jonga, Kineska Partija shvatila je snagu ekonomskog rasta.

Kineska ekonomija “pojela” prirodu

No ništa od toga nije nova priča – Kinu posljednje desetljeće cijeli svijet “vuče za rukav” pa priča o Sjevernoj Koreji ne bi bila ništa vrijedno spomena. No posljednjih godina, turisti iz Kine doslovno se otimaju za odlazak u tu, čak i za njih, egzotičnu komunističku zemlju. Razlog je jednostavan: Kina je u svom ubrzanom industrijskom razvoju prilično uništila svoj okoliš. Problem je to koji Sjeverna Koreja na žalost (ili sreću) uopće nema. Zemlja zaustavljena u razvoju očuvala je i svoje prirodne ljepote i na pojedinim mjestima gotovo netaknutu prirodu! A za Kineze, to je doista prava egzotika.

Tko zna, možda se nakon ovih pomalo neočekivanih turističkih trendova i “Mili Vođa” odluči na omekšavanje granica sa susjednim zemljama. Turizam umjesto nuklearnog naoružanja kao budućnost S. Koreje? Malo vjerojatno, ali zvuči doista dobro!


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.