Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
SPAR Hrvatska

Poduzeća

SPAR i Infobip lansirali chatbot: Konačno brzi odgovor koja trgovina radi nedjeljom

SPAR Hrvatska jedini je retailer u Hrvatskoj koji omogućuje svojim korisnicima LIVE CHAT s agentima Korisničke podrške te time pruža jedinstvenu uslugu na tržištu.

S 28. travnjem 2025., svi korisnici mogu pristupiti chatbotovima skeniranjem QR kodova te odabrati neku od ponuđenih opcija unutar botova. SPAR chatbotovi pružaju servisne podatke te time olakšavaju kupcima pronalazak trgovine koja radi nedjeljom za čak četiri nedjelje unaprijed, najbliže SPAR ili INTERSPAR trgovine, provjeru radnog vremena te pregled tjednih ponuda.

Ove navedene funkcionalnosti dostupne su u obje platforme: WhatsApp i Viber, a tijekom razvoja je odlučeno pa je dodatno oplemenjen WhatsApp, obzirom da se ta aplikacija češće koristi u Hrvatskoj.

Tako, korisnici WhatsApp-a, mogu koristiti i opcije: dobiti dodatne informacije o poslovnicama (broj telefona, Toploteka), provjeriti otvorena radna mjesta, te chatati s LIVE agentom!

LIVE CHAT

SPAR Hrvatska jedini je retailer u Hrvatskoj koji omogućuje svojim korisnicima LIVE CHAT s agentima Korisničke podrške te time pruža jedinstvenu uslugu na tržištu. Putem WhatsApp aplikacije moguće je poslati zahtjev za provjerom dostupnosti artikala i priložiti fotografiju traženog artikla, ili jednostavno poslati Otvoreni upit za bilo koju drugu temu. Ovim potezom SPAR Hrvatska svojim kupcima otvara jednostavan i brz kanal komunikacije koji je u skladu s svjetskim trendovima.

Uvođenje chatbotova još je jedan važan korak prema digitalnoj transformaciji. Današnji kupci očekuju brzu, jednostavnu i personaliziranu komunikaciju – i upravo to im ovim rješenjima omogućujemo. Ponosni smo što smo prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji kupcima nudi ovako napredan oblik podrške.“ izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatske.

Mirza Hadžić, direktor prodaje Infobipa za Europu izjavio je: „U partnerstvu s trgovačkim lancem SPAR integrirali smo našu inovativnu chatbot tehnologiju kako bismo kupcima pružili jednostavno i intuitivno korisničko iskustvo. Ova inicijativa ne samo da pojednostavljuje način na koji kupci komuniciraju s trgovačkim lancem SPAR, već i odgovara sve većim očekivanjima suvremenih potrošača. U Infobipu smo ponosni što možemo pomoći u stvaranju rješenja koje je jednako osobno koliko i snažno – spajajući tehnologiju s ljudskim iskustvom. Veselimo se nastavku suradnje i budućim projektima.“

Skenirajte QR kodove i upoznajte se s SPAR chatbotovima te tako sudjelujte u ovom iskoraku u budućnost s nama!

Dodatne info:

Projekt izrade chatbotova s Infobipom započeo je u ljeto 2024., a projektni tim sastojao se od stručnjaka s obje strane, te je obuhvaćao odjele Marketing, IT i Korisničku službu s ciljem identificiranja svih use-caseva koje želimo pokriti te optimizacije procesa i flowa unutar botova. Cijeli projekt rezultirao je dvama chatbotovima kreiranih prvenstveno za korisnika te s ciljem pružanja svih servisnih informacija koje ih zanimaju o SPAR i INTERSPAR prodavaonicama (lokacije, radno vrijeme, dodatne usluge, otvorena radna mjesta i prijave) te asortimanu (LIVE chat s agentima) i Tjednim akcijama (SPAR i INTERSPAR letci). Kako bismo pružili i uslugu više, dodali smo i Gamification element: u WhatsApp botu možete dobiti inspiracije za kuhanje te dnevne recepte iz naše bogate ponude na stranici Dobar tek.


Lifestyle

Što učiniti ako ste na radnom mjestu okruženi ljudima koji su skloniji negativnim tračevima? Što ako ste meta upravo vi?

Komentari

Mnogi poduzetnici zaziru od ideje osobnog brenda jer je često poistovjećuju s izloženošću, neautentičnom samopromocijom ili pokušajem da se “postane influencer”.

Komentari

Mlijeko i mliječni proizvodi tradicionalno su neizostavan dio prehrane u hrvatskim kućanstvima.

Ljudski resursi

Na posao.hr., otkrijte 10 oglasa koji vam mogu otvoriti vrata uspjeha!

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.