Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

SPAR trgovine sve značajniji izvozni kanal hrvatskih proizvođača

SPAR trgovine sve su značajniji izvozni kanal za hrvatske proizvođače prema zemljama Europske unije, ponajprije Austriju, Mađarsku, Sloveniju i Italiju.

SPAR trgovine sve su značajniji izvozni kanal za hrvatske proizvođače prema zemljama Europske unije, ponajprije Austriju, Mađarsku, Sloveniju i Italiju. Ukupni izvoz hrvatskih proizvoda putem SPAR-a u zemlje gdje SPAR Austrija posluje u prošloj je godini dostigao čak 63 milijuna eura. Najveći porast bilježi izvoz u Italiju, za čak 75 posto.

Svoje proizvode putem SPAR-a uspješno izvoze Podravka, Kraš, Franck, Mlinar, Gavrilović, Badel, Vindija, Cromaris i mnogi drugi veliki hrvatski proizvođači. Uz njih, i brojni su mali hrvatski proizvođači prepoznali prilike koju otvara prodaja putem SPAR-a, pa su tako u prošloj godini impresivan rast izvoza ostvarile tvrtke Vimi s preko 34 posto više izvoza kozmetičkih proizvoda u Austriji, dok je tvrtka Incite koja proizvodi blazinice za Pretty Baby u Austriji povećala izvoz za 76 posto. C.I.A.K. Trade bilježi za 68 posto veći izvoz čarapa u Sloveniji, Zarja za 84 posto više izvoz voća u Sloveniji. Orada Adriatica preko SPAR-a za 133 posto povećala je izvoz ribe u Sloveniji, a na to isto tržište Commel Zagreb povećao je za 71 posto izvoz svog elektromaterijala. Veliki rast izvoza u Sloveniju bilježi tvrtka ZMH Horvat koja je za 198 posto povećala izvoz asortimana smrznutog voća, povrća i ribe. Raste i izvoz u Italiju pa je tako tvrtka Agrofin tamo povećala izvoz ulja za 55 posto.

„SPAR vjeruje u kvalitetu proizvoda svojih hrvatskih partnera, a prepoznaju je sve više i kupci u ostalim zemljama u kojima poslujemo. Stoga ćemo i dalje pružati svu potrebnu potporu hrvatskim proizvođačima u širenju ponude kroz mrežu SPAR trgovina u Austriji, Italiji, Sloveniji i Mađarskoj“  naglasio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.