Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Start-up FlixBus do kraja 2017. godine profitabilan

Formulu uspjeha FlixBusa predstavlja jedinstveni međunarodni poslovni model. Kombinacija tradicionalnog načina putovanja i unos digitalizacije u isti rezultira generiranjem mladih putnika koji su generacija upravo tog digitalnog doba.

Otkako je start-up FlixBus, danas europski br. 1 kada su u pitanju putovanja autobusima, započeo svojim prvim vožnjama 2013. godine u Njemačkoj, proširio se na ukupno 26 europskih zemalja te u studenom ove godine najavio širenje na američko tržište otvaranjem ureda u Los Angelesu. Hrvatska je ulaskom u zelenu mrežu u lipnju 2016. godine postala 18. europska zemlja, dok ured u Zagrebu predstavlja regionalni centar za centralno istočnu Europu te se iz njega trenutno vode četiri države (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija). Uredom je u početku upravljalo troje ljudi, dok danas ured zapošljava preko 35 djelatnika, a zapošljavanja se nastavljaju i u 2018. Konstantan rast i razvoj zelene mreže te fokus na putnika i doživljaj putovanja doveo je do profitabilnosti FlixBus start-upa.

˝Samo ove godine FlixBusom će putovati preko 60 milijuna putnika zahvaljujući naporima cijelog tima pozicioniranog u 12 europskih ureda te naporima naših 250 autobusnih partnera diljem Europe. Kao rezultat svih napora, do kraja 2017. godine postajemo profitabilni na globalnoj razini što nam kao start-up kompaniji daje dodatni vjetar u leđa za daljnji razvoj u 2018.˝ – izjavio je Boris Blažević, direktor za FlixBus CEE South regiju.

Formula uspjeha: Putnik i doživljaj putovanja u središtu strategije razvoja

Formulu uspjeha FlixBusa predstavlja jedinstveni međunarodni poslovni model. Kombinacija tradicionalnog načina putovanja i unos digitalizacije u isti rezultira generiranjem mladih putnika koji su generacija upravo tog digitalnog doba.

˝U Hrvatskoj imamo puno mladih i aktivnih ljudi željnih putovanja i iskustva, a upravo njima je potrebno jednostavno i brzo nalaženje načina putovanja do željene destinacije, brza kupovina karte i jednostavno putovanje koje će im ponuditi sve što im treba i na samom putovanju – besplatan Internet, utičnicu, udobnost i sigurnost.˝ – izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South regiju.

Prema FlixBus statistici, autobusom najviše putuju oni između 18 i 35 godina.

˝Danas ova dobna skupina putnika rijetko više želi ili ima vremena stajati u redu na blagajni.˝ – dodala je Petra.

Uz odličnu implementaciju tehnologije u tradicionalnu industriju putovanja, formulu uspjeha podržava i široka mreža linija koja raste iz dana u dan, a trenutno s 200.000 dnevnih veza spaja 1.400 destinacija u 26 europskih zemalja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.