Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Stiže 2025.: Hoće li AI ubiti marketing kakvog poznajemo?

AI zauzima sve veći dio marketinških aktivnosti, a pitanje je – hoće li marketing kakvog poznajemo doista nestati?

2025. je tu, a s njom dolazi i velika promjena. AI zauzima sve veći dio marketinških aktivnosti, a pitanje je – hoće li marketing kakvog poznajemo doista nestati?

Da budem iskrena, ne možemo više ignorirati moć AI-a u marketingu. On već sada mijenja pravila igre, i ako ne reagirate odmah, mogli biste zaostati za konkurencijom.

No, ne brinite – tu sam da vam dam par savjeta kako se pripremiti za nadolazeću AI revoluciju.

Automatizacija i personalizacija – Dvije strane iste medalje

AI vam omogućuje da automatizirate apsolutno sve – od e-mail kampanja do društvenih mreža. I to nije samo usmjereno na uštedu vremena! AI vam daje priliku da personalizirate svaki aspekt korisničkog iskustva.

Primjerice povežite automatizirane kampanje s podacima o ponašanju korisnika. Ako pratite njihove aktivnosti, AI će automatski prilagoditi sadržaj koji im šaljete. Tako postajete relevantni i efikasni.

Više nije dovoljno samo optimizirati ključne riječi (Iako, nikad nije niti bilo!)

SEO nije samo posložiti ključne riječi na prava mjesta. I pretraživači sada koriste AI kako bi bolje razumjeli kontekst i korisničke namjere. Ako se ne prilagodite ovoj promjeni, vaša web stranica može nazadovati na pretraživačima.

Stavite fokus na kvalitetu sadržaja! AI će prepoznati koliko je vaš sadržaj zaista relevantan, a ne samo kako je posložen. Sadržaj koji zadovoljava korisničke potrebe bit će u fokusu.

Generacija sadržaja s pomoću AI-a

Svi znamo da je stvaranje sadržaja ključ uspjeha u marketingu, no tko ima vremena za to, je tako?

AI već sada može generirati tekstove, slike pa čak i video sadržaj. Da, dobro ste čuli. To ipak ne znači da će potreba za osobama koje stvaraju sadržaj nestati, no sigurno će ubrzati proces.

Svakako uzmite vremena i testirajte AI alate za stvaranje sadržaja. Prvo koristite AI za generiranje osnovnih skica, a zatim dodajte svoju kreativnost i osobni pečat. Tako ćete uštedjeti vrijeme i još uvijek zadržati autentičnost.

AI nije samo alat, on je partner!

AI u marketingu više nije samo alat koji pomaže u analizi podataka – on postaje partner u vašoj strategiji. Umjetna inteligencija omogućuje bolje razumijevanje korisnika, predviđanje njihovih potreba i unapređenje kampanja u stvarnom vremenu.

Zato učite kako koristiti AI za donošenje poslovnih odluka temeljenih na podacima. Jer ako čekate da dođu svi odgovori, proći će vam najbolji trenuci za akciju, a konkurencija računa s tim!

Pobjednici 2025. će biti oni koji ostanu pošteni

S velikom moći dolazi i velika odgovornost. Prikupljanje podataka i njihov korištenje u marketinške svrhe mora biti transparentno i etički. AI može doći s puno rizika ako se ne koristi ispravno, a to može ugroziti povjerenje kupaca.

Uvijek budite transparentni s korisnicima u vezi s načinom na koji prikupljate i koristite njihove podatke. Povjerenje je ključno za dugoročni uspjeh!

I što sada?

Prvo i osnovno, vrijeme je da prihvatite AI. Ako mislite da možete čekati još koju godinu, razmislite ponovno. Svi koji ne koriste AI će zaostati, a tržište im može pobjeći. Zato zakoračite u 2025. godinu tako da počnete raditi na implementaciji AI alata u vaš marketing.

Jer neće biti godina za promjenu – bit će to godina za preživljavanje u šumi AI alata.

Ha-ha!

Ako ne želite (p)ostati marginalni, vrijeme je da se pripremite. AI nije budućnost. On je sadašnjost.

Uživajte u blagdanima. Tipkamo si ponovno sljedeće godine!


Lejla


Po struci magistar ekonomije, a u naravi Client Sucess Manager koja kroz strategiju digitalnog marketinga i personal brandinga potiče pojedince i tvrtke da dosegnu svoj maksimum. U svijet digitalnog marketinga ušla je gotovo slučajno, a od tada uspješno vodi agenciju iDigital. Osobno brendiranje je segment poslovanja u kojem se posebno dobro snalazi. Znatiželjna po prirodi stalno se usavršava. Osim što pohađa razne edukacije, sama organizira i vodi radionice iz digitalnog marketinga. Radoholičar je i zato posebno cijeni svoje slobodno vrijeme. Voli čitati, šetati i veliki je ljubitelj životinja, uz nju je uvijek vjerni francuski buldog Bobo.

Poduzeća

Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip uvrštena je među TOP 75 najinovativnijih tvrtki na Fortuneovoj listi najinovativnijih europskih tvrtki za 2025. godinu

Financije

Putem HBOR-a, novim zajmom CEB-a sufinancirat će se ulaganja javnog i privatnog sektora.

Poduzeća

Iz male garaže obiteljske kuće do renomiranog europskog proizvođača s više od 200 zaposlenih...

Komentari

Zašto ljudi tako rijetko pričaju o stvarnim izazovima? O stvarima koje su pokušali, a nisu uspjele?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.