Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Što čini poslodavca najboljim?

Najveće je priznanje kada vas najboljim poslodavcem proglase vlastiti zaposlenici. Stoga i ove godine, sve zainteresirane tvrtke bez obzira na svoju veličinu, imaju priliku sudjelovati u istraživanju ‘Najbolji poslodavac’.

Najveće je priznanje kada vas najboljim poslodavcem proglase vlastiti zaposlenici. Stoga i ove godine, sve zainteresirane tvrtke bez obzira na svoju veličinu, imaju priliku sudjelovati u istraživanju 'Najbolji poslodavac'.

‘Najbolji poslodavac’ tradicionalno je anonimno istraživanje o organizacijskoj klimi i zadovoljstvu na radnom mjestu koje portal MojPosao provodi već sedmu godinu za redom.

Kako izgleda istraživanje Najbolji poslodavac?

Upitnik koji popunjavaju zaposlenici sastoji se od 80 pitanja koja su podijeljena u sedam kategorija:

•    korporativna komunikacija
•    organizacija rada
•    međuljudski odnosi
•    radni uvjeti
•    razvojne mogućnosti
•    lojalnost zaposlenih
•    zadovoljstvo radnim mjestom.

U  istraživanju, koje svake godine obuhvaća po nekoliko tisuća zaposlenika, tvrtke s najboljim rezultatima stječu status Najboljeg poslodavca. Status im donosi konkurentsku prednost na tržištu rada, omogućuje privlačenje najboljih kandidata te zadržavanje kvalitetnih zaposlenika.

Titulu najboljih u 2012. odnijeli su Metro Cash&Carry u kategoriji velikih tvrtki, DHL International u kategoriji srednjih tvrtki, dok je među malim tvrtkama najzadovoljnije zaposlenike imala Red Bull Adria.

Na koji se način zainteresirane tvrtke mogu uključiti u istraživanje?

Istraživanje je namijenjeno svim tvrtkama koje razmišljaju na koji bi način mogle motivirati, povećati produktivnost zaposlenika i poboljšati radnu atmosferu, ali nisu sigurne što ih ograničava u tome.

Osim informacija o snazi i slabostima u upravljanju zaposlenicima, izvješće će im dati i mogućnost usporedbe s drugim tvrtkama koje pripadaju istom gospodarskom krugu.
Sve zainteresirane tvrtke mogu se uključiti u Istraživanje o najboljim poslodavcima do 1. listopada ove godine prijavom na službenoj stranici projekta: www.najboljiposlodavac.hr.

Istraživanje o najboljim poslodavcima u 2013. godini podržavaju: Selectio d.o.o. kao Stručni partner, Cotrugli Business School kao Edukacijski partner, zatim Lider, Otvoreni radio i tportal kao Medijski partneri te PosloviPuls kao Medijski prijatelj.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.