‘Najbolji poslodavac’ tradicionalno je anonimno istraživanje o organizacijskoj klimi i zadovoljstvu na radnom mjestu koje portal MojPosao provodi već sedmu godinu za redom.
Kako izgleda istraživanje Najbolji poslodavac?
Upitnik koji popunjavaju zaposlenici sastoji se od 80 pitanja koja su podijeljena u sedam kategorija:
• korporativna komunikacija
• organizacija rada
• međuljudski odnosi
• radni uvjeti
• razvojne mogućnosti
• lojalnost zaposlenih
• zadovoljstvo radnim mjestom.
U istraživanju, koje svake godine obuhvaća po nekoliko tisuća zaposlenika, tvrtke s najboljim rezultatima stječu status Najboljeg poslodavca. Status im donosi konkurentsku prednost na tržištu rada, omogućuje privlačenje najboljih kandidata te zadržavanje kvalitetnih zaposlenika.
Titulu najboljih u 2012. odnijeli su Metro Cash&Carry u kategoriji velikih tvrtki, DHL International u kategoriji srednjih tvrtki, dok je među malim tvrtkama najzadovoljnije zaposlenike imala Red Bull Adria.
Na koji se način zainteresirane tvrtke mogu uključiti u istraživanje?
Istraživanje je namijenjeno svim tvrtkama koje razmišljaju na koji bi način mogle motivirati, povećati produktivnost zaposlenika i poboljšati radnu atmosferu, ali nisu sigurne što ih ograničava u tome.
Osim informacija o snazi i slabostima u upravljanju zaposlenicima, izvješće će im dati i mogućnost usporedbe s drugim tvrtkama koje pripadaju istom gospodarskom krugu.
Sve zainteresirane tvrtke mogu se uključiti u Istraživanje o najboljim poslodavcima do 1. listopada ove godine prijavom na službenoj stranici projekta: www.najboljiposlodavac.hr.
Istraživanje o najboljim poslodavcima u 2013. godini podržavaju: Selectio d.o.o. kao Stručni partner, Cotrugli Business School kao Edukacijski partner, zatim Lider, Otvoreni radio i tportal kao Medijski partneri te PosloviPuls kao Medijski prijatelj.