Što je crowdfunding?

Što je crowdfunding?

Studentska udruga eSTUDENT, u suradnji sa Zagrebačkom bankom, organizirala je u četvrtak,  6. ožujka 2014. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu treće predavanje u sklopu studentskog natjecanja Business Plan Contest. Predavanje na temu “Crowdfunding – Kako napraviti tržišnu validaciju prije nego lansiramo novi proizvod“  vodio je Hrvoje Hafner, te je Mladen Šimić iz Why Knot?-a podijelio svoja iskustva sa svojim startupom financiranim putem crowdfundinga.

Hrvoje Hafner, crowdfunding evangelist te pokretač domaće crowdfunding platforme Doniralica prezentirao je kompletan koncept crowdfundinga, još relativno nepoznat u Hrvatskoj. Objasnio je njegove karakteristike, tko ga i zašto koristi, najefikasnije načine pripreme kampanja te je opisao dvije najveće crowdfunding platforme u svijetu – Kickstarter i Indiegogo. Uz sve bitne činjenice prisutni su dobili određene savjete i dijelove na koje moraju skrenuti pozornost pri razrađivanju i objavljivanju svojih kampanja kao i važnost kvalitetnih videa i pitcheva kako bi ih investitori lakše prepoznali, u cilju što bržeg i efikasnijeg prikupljanja sredstava za svoj startup.

U drugom dijelu predavanja svoja iskustva i doživljaje sa crowdfundingom iznio je Mladen Šimić, suosnivač domaćeg inovatorskog startupa Why knot?. Opisao je sve faze njegova projekta, od ideje i pripreme kampanje pa sve do realizacije putem platforme Indiegogo. Uz taj projekt, Mladen iza sebe ima već nekoliko patentnih prijava te je koautor mobilne aplikacije “World In Numbers” za Android tržište.

Zaključno, prisutni su kroz ovo predavanje dobili izvrsnu priliku upoznati se sa nažalost još uvijek za hrvatske pojmove relativno nepoznatim konceptom Crowdfundinga, njegovim karakteristikama, korisnicima, najpoznatijim svjetskim crowdfunding platformama i najboljim načinima razvoja startupa na taj način, te je kroz stvarne primjere dočarana važnost ovakvog načina financiranja koje bi u budućnosti prateći svjetske trendove mogao poprimiti i u Hrvatskoj.

Business Plan Contest je natjecanje koje potiče studente s poduzetničkim ambicijama na razvoj ideja i omogućava njihovu razradu u obliku poslovnog plana. Osnovni smisao projekta BPC je pružiti priliku studentima sa stvarnom idejom da kroz edukaciju u sklopu natjecanja razviju i usavrše svoju ideju tako da ona bude primijenjiva i pogodna za realizaciju.

Za sve dodatne informacije možete posjetiti web stranicu http://www.estudent.hr/bpchttp://www.estudent.hr/bpc, pratiti Facebook stranicu ili kontaktirati organizatore na [email protected].

Podijeli

Odgovori

Top