Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Što o poslovanju možemo naučiti od Netflix-a?

Prošle godine se pretplatilo oko 37 milijuna novih ljudi, uključujući 8,5 milijuna samo u posljednja tri mjeseca.

netflix

Nakon ožujka 2020. godine ništa nije “isto”. Tako je i streaming servis za gledanje serija i filmova, Netflix, rapidno napredovao, jer su mjere uvedene zbog korone nalagale pretežno ostajanje kod kuće. Kompanija je objavila rezultate za cijelu godinu, sa svojim investitorima, i planove za 2022.

Evo što možemo naučiti od uspjeha Netflixa.

Netflix zarađuje i to mnogo

Kompanija sada ima više od 200 milijuna pretplatnika, što je više od 30% u odnosu na 2019. Prošle godine se pretplatilo oko 37 milijuna novih ljudi, uključujući 8,5 milijuna samo u posljednja tri mjeseca.

Također, većem profitu je doprinio rast cijena u SAD, Velikoj Britaniji i ostalim zemljama. To se dogodilo u posljednjem kvartalu 2020, i donijelo Netflixu povećanje za 24%, odnosno skok na 6,6 milijardi dolara, dok je profit dostigao 542 milijuna dolara. Kompanija je za godinu dana prijavila skoro 25 milijardi dolara prihoda i gotovo 2,8 milijardi dolara profita.

Ruše se nacionalne barijere

Više od 80% novih registracija prošle godine došlo je izvan SAD i Kanade, a Europa je računala na najviše novih članova. Serije Netflix-a sve više ruše nacionalne barijere.

Na primjer, Netflix je rekao da je serija “Lupin”, na francuskom jeziku, o gospodinu-provalniku, dostigla prvo mjesto u Brazilu, Argentini, Nemačkoj, Italiji, Španjolskoj, dok je zauzela drugo mjesto na TOP 10 listi u SAD. Očekuje se da će 70 milijuna domaćinstava gledati seriju u prvih 28 dana. I znate što, serija je odlična!

Možda bude nova sezona serije…

Uspjeh “Lupin”-a i drugih naslova kao što su “Bridgerton”, “Tiger King” i “Money Heist”, pokazatelji su u kojoj je mjeri Netflix, koji se nekada oslanjao na filmove i serije drugih kompanija, postao sila u svijetu filma i televizije.

Kompanija, koja je pokrenula streaming 2007. godine, ima više od 500 naslova u postprodukciji ili u pripremi za lansiranje, i rekla je da planira da objavljuje najmanje jedan originalni film svaki tjedan tijekom 2021. godine.

Jednim okom motre na konkurenciju

Netflix-ova strategija da zadrži vodeću ulogu je nov materijal, jer kompanije kao što su Disney, Viacom, HBO, ulažu više napora u striming ponudu.

Veliki rast u striming zabavi doveo je do toga da se rivali natječu s nama na nove načine. To je razlog zašto smo se kretali tako brzo, fokusirano na originalne naslove prilagođene svijetu i svim nacijama.

iz bilješke za investitore

A ona ključna razlika su originalni, novi naslovi.

Izvori manager.ba/biznis.telegraf.rs

Pročitajte još:

Edukacija

Prva poslovna konferencija o gamingu i metaversu Game changer stvorila je pozornicu za promjene, a Zagreb je dobio konferenciju na svjetskoj razini.

Edukacija

Ove godine jedna od značajnijih tema na CUC-u bila je Pristupačnost i asistivne tehnologije, u sklopu koje je predstavljena uloga asistivne tehnologije u radu...

Edukacija

IEEE studentski ogranak Sveučilišta u Rijeci organizira projekt pod nazivom “Women in Engineering”, čiji je cilj inspirirati i potaknuti žene na stručni te društveni...

Edukacija

Predavači su eksperti u prodajnim disciplinama za B2B i B2C prodaju koji sudionicima konferencije prezentiraju novitete u prodajnom sektoru, ali i nadograđuju njihova znanja...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.