Što poslovni putnici očekuju od zagrebačkih hotela?

Pozicioniranjem Zagreba na poslovnoj karti svijeta sve veći broj seminara, kongresa, konferencija i drugih poslovnih događanja održava se upravo ovdje. Ovakva događanja privlače velik broj ljudi različitih profila, zemalja podrijetla, a samim time i interesa. No, jedno im je svima zajedničko, a to je da kao poslovni ljudi s pripadajućim obvezama žele dobar hotel u Zagrebu u kojem mogu odsjesti za vrijeme svog boravka.

Da bi hotel bio privlačan poslovnim gostima mora ispuniti neke od glavnih zahtjeva koji su njima bitni, a možete ih pročitati u nastavku teksta.

 Dobar Wi-Fi

Apsolutno nezaobilazna stavka za bilo kojeg gosta, a posebno za onog poslovnog. S obzirom da danas većinu svog posla i komunikacije ljudi obavljaju upravo preko interneta nije čudo da je upravo to jedan od temeljnih zahtjeva.

 

Lokacija, lokacija, lokacija

Lokacija hotela izuzetno je bitna poslovnim putnicima u smislu toga da se žele nalaziti što bliže mjestu održavanja događaja ili metodi prijevoza kojom su došli. Stoga su hoteli podjednako udaljeni od centra grada i aerodroma dobitna kombinacija.

Velik broj utičnica

Nerijetko se događa da u hotelu nema dovoljno utičnica za sve gadgete, televizor i svjetiljke istovremeno iako smo danas ovisni o struji više nego ikada. Putnici koji poslovno dolaze u hotel svakako će trebati velik broj utičnica stoga je idealno da ih ima što više i da se nalaze na vidljivim mjestima.

Radni stol u sobi

Naoko banalna, ova stavka je vrlo važna poslovnim putnicima. Bez obzira na događanje na kojem sudjeluju, većina njih na kraju dana mora obaviti još ponešto – dovršiti zaostatak ili poslati koji mail. Stoga je vrlo bitno da imaju odvojeno radno mjesto kako bi to mogli učiniti.

Poslovni centar

Umjesto radnog stola u sobi neki će radije svoj posao obaviti u okruženju poslovnog centra umjesto u svojoj sobi. Također, potrebno im je, u sklopu poslovnog centra, omogućiti pristup printeru, fotokopirnom aparatu i sličnim uređajima koji će  im olakšati obavljanje posla.

Mogućnost konzumiranja svih obroka u hotelu

Osim doručka poželjno je da u svako doba dana poslovni putnik ima neki oblik obroka dostupan u hotelu – neovisno o tome radi li se o a la carte restoranu, snack baru ili posluzi u sobu. Poslovni putnici često putuju sami stoga je manja vjerojatnost da će ići jesti negdje van – obrok u hotelu znatno će im olakšati boravak.

Usluge glačanja

Poslovni ljudi odijevaju se s ciljem da ostave dojam pa će im tako biti vrlo bitno da svoje modne kombinacije mogu dovesti do savršenstva – bilo da se radi o peglanju koje obavlja domaćinstvo ili pegli dostupnoj u sobi.

 

Podijeli

Odgovori

Top