Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Što su Hrvati najviše pretraživali i kupovali na modnim e-trgovinama?

Čini se da su rad od kuće, ali i nepovoljni ekonomski uvjeti imali utjecaja na stil odijevanja Hrvata.

Nakon pandemijske 2020. godine, u 2021. i 2022. na velika vrata e-trgovina vratila se svečana i formalna odjeća. Prema podatcima modn platforme GLAMI.hr Hrvaticama i Hrvatima naviše se sviđaju svečani i formalni modni odjevni predmeti, posebno kombinacije koje jednako dobro funkcioniraju u uredu i u večernjim izlascima, te klasične kombinacije za svečane prigode.

Štoviše, kada se radi o protekloj godini, riječ dana je smartorial, a ukoliko se s njom niste još upoznati, smartorial opisuje kombiniranje opuštenih odjevnih predmeta i želju da se odijevate profinjeno. Ono što je donedavno izgledalo nespojivo, postalo je jedan od najpoželjnijih trendova odijevanja, a dokaz tomu je i činjenica da se pretraga ovog pojma na Google tražilici udvostručila u 2022. godini.

Odjeća za više prigoda postala je omiljeni trend na GLAMI-ju

Čini se da su rad od kuće, ali i nepovoljni ekonomski uvjeti imali utjecaja na stil odijevanja Hrvata. Pokazalo se kako sve više biramo udobne odjevne predmete koji prate modnu filozofiju smartorial  odijevanja i mogu se lako kombinirati u različitim prigodama, od formalnih pa do opuštenih.

Trik je u kombiniranju univerzalnih komada na nove, kreativne načine. Sako u sportsko-elegantnoj kombinaciji? Može! Sve što trebate je upečatljiva majica, sportske, ali elegantne hlače i casual cipele i spremni ste iz ureda skoknuti s curama i dečkima na večeru u finom restoranu!

U GLAMI-ju ističu kako i statistika potvrđuje visoku potražnju za univerzalnim komadima koji se lako kombiniraju. Tako je potražnja za mokasinkama skočila 87%, za majicama, topovima i majicama bez rukava za 42%, za blejzerima i sakoima za 29%, te tenisicama za 16%.

U svečanim prigodama igra se sigurnije

Kada se radi o posebno svečanim prigodama, potrošači nisu pokazali toliku potrebu za raznolikosti, a u GLAMI-ju ističu kako predstavnici modnih e-trgovina niti ne očekuju značajne promjene u ovoj modnoj kategoriji. No, s obzirom na dosadašnja iskustva pretpostavljaju da bi kategorija svečanog odijevanja mogla biti među tri s najvećim rastom u 2023. godini. U 2022., pak, zabilježen je porast u prodaji sandala za 145%, haljina za 30% i muških odijela za 55%.

Što Hrvati najviše pretražuju u e-trgovinama?

Prema istraživanju modne platforme GLAMI.hr, u top 5 omiljenih odjevnih predmeta u Hrvatskoj spadaju haljine i tenisice. Hrvaticama su omiljeni odjevni predmet haljine koje zauzimaju tri od pet mjesta najpopularnijih odjevnih predmeta. Posebno su tražene haljine s točkastim uzorcima, dok dva mjesta među top 5 omiljenih odjevnih predmeta zauzimaju manje ili više svečane haljine s cvjetnim uzorcima. Preostala dva mjesta pripadaju Nike tenisicama koje su među 8 od 10 najtraženijih pojmova na GLAMI-ju, te Skechers tenisicama za sve dobne skupine i rodove.

Boje koje smo voljeli u 2022. – koje su boje skinule crnu s trona?

Iako su neutralne boje i dalje vladarice modnog izričaja Hrvatica, 2022. godina donijela je nekoliko iznenađenja. Crna boja imala je najveći pad u 2022. u usporedbi s prethodnom godinom, dok su neke druge, inače ne baš popularne boje zabilježile značajan rast na tražilici modne platforme GLAMI.hr.

Iako se ne čini kao očiti izbor, posebno se tražila narančasta boja kao simbol sreće, radosti i optimizma nakon modno turobnih pandemijskih godina. Osim narančaste iznimno popularne bile su zelena i ljubičasta, no ne bilo koje nijanse.

Među nijansama zelene boje, najviše se tražila Bottega zelena, simbol talijanske profinjenosti koja je zapela za oko svim ljubiteljicama luksuzne modne marke Bottega Veneta. Slično se dogodilo i s umirujućom Very Peri nijansom ljubičaste boje koju je Pantone u 2022. proglasio bojom godine i time utjecao na modni svijet.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.