Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Strani i domaći turoperatori žele zajedničku promidžbu

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zaprimila je ove godine 108 zahtjeva domaćih i stranih touroperatora ili 40 posto više nego lani za udruženo turističko oglašavanje Hrvatske u njihovim promotivnim kampanjama čija je ukupna vrijednost 25,4 milijuna kuna ili 2 posto viša nego lani, istaknuo je danas ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs u Glavnom uredu HTZ-a prilikom potpisivanja prvih ovogodišnjih šest ugovora s touroperatorima za to oglašavanje.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zaprimila je ove godine 108 zahtjeva domaćih i stranih touroperatora ili 40 posto više nego lani za udruženo turističko oglašavanje Hrvatske u njihovim promotivnim kampanjama čija je ukupna vrijednost 25,4 milijuna kuna ili 2 posto viša nego lani, istaknuo je danas ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs u Glavnom uredu HTZ-a prilikom potpisivanja prvih ovogodišnjih šest ugovora s touroperatorima za to oglašavanje.

Ti su ugovori danas u HTZ-u potpisivani temeljem pristiglih zahtjeva touroperatora na natječaje HTZ-a i to u sklopu modela III. od ukupnih 12 modela po kojima i ove godine turistički javni sektor (država) udružuje novac za oglašavanje s privatnim sektorom.

Povećano zanimanje

Istaknuvši općenito ovogodišnje povećano zanimanje touroperatora za udruživanjem u odnosu na lanjsko, ministar je kazao i kako se temeljem svih pristiglih 108 zahtjeva po modelu III. u Hrvatskoj ove godine očekuje nešto malo više od 1,9 milijuna organiziranih dolazaka stranih turista ili 15 posto više nego lani.

I Bajs i direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić pritom su posebno naglasili da su svi ovogodišnji modeli i mjere za udruženo oglašavanje u cijelosti usuglašeni s krovnim strukovnim udrugama te pravilima Europske unije i Agencijom za zaštitu tržišnog natjecanja.

Hrvatska – atraktivna destinacija

Temeljem tih modela ove godine u Hrvatskoj prisutni su gotovo svi najvažniji svjetski touroperatori, a Hrvatska kao turistička destinacija u njihovim promotivnim kampanjama. Mjere udruženog oglašavanja provode se treću godinu za redom i po ocjeni ministra Bajsa i danas prisutnih predstavnika touroperatora dobro su i pravovremeno pogođene. To pokazuje ne samo svakogodišnji porast zanimanja partnera nego i konkretno povećanje organiziranih turističkih dolazaka od 6,5 posto u jedanaest mjeseci prošle godine u odnosu na isto razdoblje 2009.

HTZ je do sada ukupno za sve modele udruženih tržišnih aktivnosti temeljem natječaja za ovu godinu zaprimio 530 zahtjeva ili jednu petinu više nego lani, a njihova se ukupna vrijednost procjenjuje na oko 21 milijun eura.

Zahtjevi još stižu, natječaji su još otvoreni, a ministar Bajs vjeruje kako će biti novca za sve te očekuje da će većina ugovora s partnerima biti potpisana do kraja veljače.

Napisao

Preporučujemo

Lifestyle

Iako brojevi variraju od situacije do situacije neupitno je da je govor tijela u prenošenju poruke jako bitan.

Lifestyle

Dulum zemlje, prva sezona dokumentarne serije u četiri nastavka, priča o izazovima i uspjehu hrvatskih “poljoprivrednika vizionara”.

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Upravljanje biznisom

Upravo su vam dali novi projekt i nemate ni najblažu ideju kako ćete ga napraviti na vrijeme. A naravno, ne dolazi u obzir da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.