Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Strani i domaći turoperatori žele zajedničku promidžbu

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zaprimila je ove godine 108 zahtjeva domaćih i stranih touroperatora ili 40 posto više nego lani za udruženo turističko oglašavanje Hrvatske u njihovim promotivnim kampanjama čija je ukupna vrijednost 25,4 milijuna kuna ili 2 posto viša nego lani, istaknuo je danas ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs u Glavnom uredu HTZ-a prilikom potpisivanja prvih ovogodišnjih šest ugovora s touroperatorima za to oglašavanje.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) zaprimila je ove godine 108 zahtjeva domaćih i stranih touroperatora ili 40 posto više nego lani za udruženo turističko oglašavanje Hrvatske u njihovim promotivnim kampanjama čija je ukupna vrijednost 25,4 milijuna kuna ili 2 posto viša nego lani, istaknuo je danas ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs u Glavnom uredu HTZ-a prilikom potpisivanja prvih ovogodišnjih šest ugovora s touroperatorima za to oglašavanje.

Ti su ugovori danas u HTZ-u potpisivani temeljem pristiglih zahtjeva touroperatora na natječaje HTZ-a i to u sklopu modela III. od ukupnih 12 modela po kojima i ove godine turistički javni sektor (država) udružuje novac za oglašavanje s privatnim sektorom.

Povećano zanimanje

Istaknuvši općenito ovogodišnje povećano zanimanje touroperatora za udruživanjem u odnosu na lanjsko, ministar je kazao i kako se temeljem svih pristiglih 108 zahtjeva po modelu III. u Hrvatskoj ove godine očekuje nešto malo više od 1,9 milijuna organiziranih dolazaka stranih turista ili 15 posto više nego lani.

I Bajs i direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić pritom su posebno naglasili da su svi ovogodišnji modeli i mjere za udruženo oglašavanje u cijelosti usuglašeni s krovnim strukovnim udrugama te pravilima Europske unije i Agencijom za zaštitu tržišnog natjecanja.

Hrvatska – atraktivna destinacija

Temeljem tih modela ove godine u Hrvatskoj prisutni su gotovo svi najvažniji svjetski touroperatori, a Hrvatska kao turistička destinacija u njihovim promotivnim kampanjama. Mjere udruženog oglašavanja provode se treću godinu za redom i po ocjeni ministra Bajsa i danas prisutnih predstavnika touroperatora dobro su i pravovremeno pogođene. To pokazuje ne samo svakogodišnji porast zanimanja partnera nego i konkretno povećanje organiziranih turističkih dolazaka od 6,5 posto u jedanaest mjeseci prošle godine u odnosu na isto razdoblje 2009.

HTZ je do sada ukupno za sve modele udruženih tržišnih aktivnosti temeljem natječaja za ovu godinu zaprimio 530 zahtjeva ili jednu petinu više nego lani, a njihova se ukupna vrijednost procjenjuje na oko 21 milijun eura.

Zahtjevi još stižu, natječaji su još otvoreni, a ministar Bajs vjeruje kako će biti novca za sve te očekuje da će većina ugovora s partnerima biti potpisana do kraja veljače.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.