Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Stranih turista u prva dva mjeseca deset posto više – domaćih sve manje

Hrvatsku je u prva dva mjeseca ove godine posjetilo 3 posto više turista nego u isto vrijeme prošle godine, a noćenja je bilo 4,4 posto manje. Samo u veljači statistika je nešto pozitivnija s 4,7 posto više turističkih dolazaka i 0,6 posto više noćenja nego u istom prošlogodišnjem mjesecu, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku.

Hrvatsku je u prva dva mjeseca ove godine posjetilo 3 posto više turista nego u isto vrijeme prošle godine, a noćenja je bilo 4,4 posto manje. Samo u veljači statistika je nešto pozitivnija s 4,7 posto više turističkih dolazaka i 0,6 posto više noćenja nego u istom prošlogodišnjem mjesecu, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku.

U prva dva mjeseca ove godine zabilježena je 240,1 tisuća turističkih dolazaka i gotovo 570 tisuća noćenja, od čega se više od polovice dolazaka i noćenja odnosi na ovogodišnju veljaču u kojoj je turista bilo 131,7 tisuća, a noćenja 294,7 tisuća.

Više stranaca

Stranih je turista u prva dva mjeseca došlo gotovo 114 tisuća ili 9,7 posto više nego u istom razdoblju lani, a porast od 1 posto stranci su ostvarili s 269,1 tisućom noćenja.

Nešto veći porast od 4,1 posto strani su turisti ostvarili u veljači s 144 tisuće noćenja, a došlo ih je 64,3 tisuće ili 9,3 posto više nego u lanjskoj veljači.

Domaći turisti su s 126,3 tisuće dolazaka i 301 tisućom noćenja u dva mjeseca ove godine nastavili bilježiti pad u hrvatskom turizmu, i to od 2,2 i 9,8 posto, iako su u veljači ove godine prvi put unazad dvije godine zabilježili blagi porast dolazaka.

Taj je porast od 0,7 posto u odnosu na veljaču prošle godine zabilježen s 67,3 tisuće dolazaka domaćih turista, ali je noćenja bilo 2,5 posto manje ili 150,6 tisuća.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.