Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Studio Tumpić/Prenc s projektom “Istriana” osvaja D&AD-ov Pencil

D&AD, skraćeno za Design and Art Direction, britanska je organizacija osnovana 1962. godine s ciljem promocije izvrsnosti u dizajnu i oglašavanju.

D&AD, skraćeno za Design and Art Direction, britanska je organizacija osnovana 1962. godine s ciljem promocije izvrsnosti u dizajnu i oglašavanju. Svake godine podiže ljestvicu kvalitete u ovoj industriji, a to čini godišnjim natjecanjem, odnosno dodjelom nagrada D&AD Pencils koje slove za najveće kreativno postignuće u struci.

Na ovogodišnjem izdanju ovog kultnog natjecanja preko 300 članova žirija, sve redom lideri kreativnog sektora, odabrali su pobjednike među čak 12.243 prijavljena rada iz 77 zemalja svijeta, a Studio Tumpić/Prenc jedini je predstavnik iz Hrvatske, ali i regije. Nagrada Wood Pencil projekt “Istriana” proglašava jednim od najboljih radova godine u svojoj kategoriji, te kao takav postaje primjerom kreativne izvrsnosti za buduće generacije koje će svoju inspiraciju tražiti upravo na D&AD-u.

Dizajn ovih briljantnih kreativaca koji je zaslužio svoje mjesto među najboljima od najboljih naglašava vezu s prošlošću. Naime, istarsko je maslinovo ulje spominjano kao sinonim kvalitete još u doba Rimskog Carstva, no s njegovim raspadom, Istra više nije uživala ugled koji je imala u rimskom periodu. Ipak, zbog svojih prirodnih preduvjeta za stvaranje vrhunskog maslinovog ulja, 90-ih godina postupno vraća status jedne od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu. Moglo bi se reći kako se, pronalazeći fragmente zaboravljenog znanja, daje život suvremenom maslinarstvu. Tako i boca prikazuje rekonstrukciju raznih fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Osim toga, jednom položena u kutiju, boca predstavlja srce specifičnog oblika  rimske amfore s područja Istre, u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje. Također, narančasti ton terakote, posebno izmiješan za korištenje na pakiranju, sadrži postotak prave istarske zemlje.

Na realizaciji ovog projekta, Studio je surađivao s talijanskim tvrtkama Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.

Kreativni umovi iza ove pobjedničke ideje nagrađeni su u sklopu D&AD Festivala koji se održao krajem proteklog tjedna u Londonu, a tom prilikom izjavljuju: “D&AD jedan je od najcjenjenijih festivala u struci, pa dobiti priznanje pored velikih brendova koji su na njemu prisutni, poput Nikea, KFC-a, Marsa, Calvin Kleina, Googlea, Burger Kinga, NFL-a i drugih dobitnika Wood Pencil-a, svakako je velika čast, utoliko više jer se radi o proizvodu čija je uloga od početka bila da sa svojim dizajnom i imenom promovira Istru, odnosno Hrvatsku. Ovo je još jedan način da ostvari svoj cilj”, zaključuju iz Studija Tumpić/Prenc.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.