Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Stvari koje vam klijenti neće sami reći, a trebate ih pitati

Kod vođenja vlastitog posla, dvije su čarobne stvari koje svaki mali poduzetnik želi postići: da klijenti postanu još bolji klijenti te da ti klijenti drugima kažu za vas. Te dvije stvari pretpostavka su za rast vašeg posla bez napuhavanja dodatnih troškova. No da bi se domogli te prednosti, trebate tri odgovora koja vam klijenti neće reći…osim ako ih sami ne pitate.

Kod vođenja vlastitog posla, dvije su čarobne stvari koje svaki mali poduzetnik želi postići: da klijenti postanu još bolji klijenti te da ti klijenti drugima kažu za vas. Te dvije stvari pretpostavka su za rast vašeg posla bez napuhavanja dodatnih troškova. No da bi se domogli te prednosti, trebate tri odgovora koja vam klijenti neće reći…osim ako ih sami ne pitate.

1. Zašto volite biti moj klijent?

Klijenti nastavljaju poslovati s vama iz mnogih razloga (dobre cijene, izvrsna usluga, pozitivna povezanost), ali rijetko da će sami od sebe podijeliti tu informaciju sa vama. Pa ih pitajte. Saznajte što je to što radite kako treba da možete učiniti sljedeće dvije stvari: činiti više onoga što vole i otkriti uzorke (što razni klijenti/demografske skupine vole najviše). Ukoliko se budete držali navedenog, vaši trenutni klijenti postati će klijenti s kojima ćete još više poslovati.

2. Što biste još željeli da nudimo?

Klijenti ne pribavljaju robu i usluge samo od vas, već ih nabavljaju prije, za vrijeme i nakon transakcija sa vama. Nemojte propustiti priliku da zaradite. Saznajte što još žele i pronađite načine kako da im to pružite. Ukoliko je u pitanju nešto jednostavno, možete li to prodavati i vi? To je prilika za dodatnim priljevima sredstava uz minimalni trud. No morate pitati.

3. Kome bi trebali ispričati o ovome čime se bavim?

Ljudi vole poslovati s vama. I vrlo je vjerojatno da znaju i za druge kojima bi se mogli svidjeti… ali neće sami spontano podijeliti tu informaciju sa vama. Stoga se počnite povezivati sa budućim klijentima nudeći inicijative poput ovih opisanih. Dajte ljudima dovoljno dobre razloge da o vama prošire glas, i oni će to jamačno učiniti. A kada vaše ime postane sinonim za izvrsnost koja privlači nove klijente, trud koji ste uložili da ga stvorite se pretvara u novac.

Više na Honorarni posao


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.