Deritos je 1964. godine proizvela kompanija Frito-Lay, koja je jedna od divizija američke korporacije PepsiCo, a oglašavanje tog brenda za vrijeme trajanja Super Bowl ludila već je postalo tradicija. Spomen tog čipsa, mnogi Amerikanci automatski povezuju s tim događajem.
Dominacija korporacije PepsiCo
Kada je riječ o oglašavanju Super Bowla na društvenim mrežama, Doritos je uvjerljivo najspominjaniji brend općenito, ali i u pozitivnom kontekstu. Slijedi ga brend Pepsi, također jedna od divizija spomenute američke korporacije PepsiCo, pokazala su istraživanja Alteriana, kompanije specijalizirane za marketinška istraživanja.
Rezultati se temelje na analizi 73.751 razgovora na društvenim mrežama, od početka prosinca do veljače.
Deritos je spomenut 4.161 puta, čime je preskočio BestBuy, čije se ime spomenulo 2.282 puta. BestBuy također bilježi rast, a kao dobar marketinški potez pokazalo se unajmljivanje Justina Bibera.
Loše po Deritos je to što nisu sva spominjanja ostvarena u pozitivnom kontekstu, a 12,2 posto spominjanja ostvareno je u negativnom kontekstu, što je dosta visok postotak, ističe Scott Briggs, direktor kompanije Alterian.
Ipak, ono što je odličan rezultat za kompaniju PepsiCo, jest spominjanje brenda Pepsi, čiji će se pod-brend Pepsi Max oglašavati tokom same utakmice Super Bowla. Taj brend najviše je puta spomenut u pozitivnom kontekstu od svih brendova koji se oglašavaju u kontekstu Super Bowla.
Na četvrtom mjestu nalazi se Audi, sa 2185 spominjanja.
Super Bowl je stvar prestiža…skupocjenog prestiža…
Za sve one koji s tim činjenicama nisu upoznati, Super Bowl je najgledaniji program u američkoj povijesti. Oglašavanje u tom projektu stvar je prestiža, a takva mu je i cijena…i još malo veća – oko tri milijuna dolara za trideset sekundi.
S marketinške strane gledanja, Super Bowl je jedan od najboljih projekata ikada. Prošle je godine, navodno, samo od reklama uprihođeno 400 milijuna dolara. Reklame se snimaju samo za Super Bowl a analize govore kako dvadeset posto Amerikanaca gleda Super Bowl upravo zbog reklama. Rade ih najbolji marketinški stručnjaci, a iz godine u godinu moraju biti sve zanimljiviji kako bi opravdali očekivanja.
