Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Super robot Watson koji je u kvizu znanja pobijedio ljudski rod sada uči medicinu

IBM-ov superkompjutor Watson pobjedio je „ljudski rod“. Dvojica najboljih igrača poznatog američkog kviza znanja Jeopardy suprotstavila su se pametnoj mašini i – izgubila. IBM-ov robot dobio je nagradu od milijun dolara, ali to nije sve. Sada ga njegovi tvorci uče medicinu…

IBM-ov superkompjutor Watson pobjedio je „ljudski rod“. Dvojica najboljih igrača poznatog američkog kviza znanja Jeopardy suprotstavila su se pametnoj mašini i – izgubila. IBM-ov robot dobio je nagradu od milijun dolara, ali to nije sve. Sada ga njegovi tvorci uče medicinu…

Trodnevna bitka mozgova između najboljih igrača kviza Jeopardy Kena Jenningsa i Brada Ruttera protiv IBM-ovog kompjutora Watsona završila je – porazom ljudskog roda. Watson je na kvizu u veljači ove godine pobijedio i odnio nagradu od milijun dolara koju je IBM kasnije donirao u dobrotvorne svrhe.

Watson uči medicinu

No kviz znanja nije krajnji Watsonov doseg. Njegovo superbrzo povezivanje algoritama koji na kraju produciraju rješenje brže i točnije od ljudskog mozga testirat će se na ozbiljnijem polju – medicini.

Watsonovo novo zanimanje ipak neće biti ono doktora – prije analitičara svih podataka (simptoma pacijenta) kroz recimo 20 godina. Kompjutor bi podatke analizirao u vrlo kratkom vremenu i podatke prosljeđivao doktorima. IBM-ovi informatičari usko surađuju s doktorima kako bi našli način na koji bi im ovo (za sada) jedinstveno računalo bilo od što veće pomoći.

U bolnicama za 18 mjeseci?

American Medical News, jedan od nacionalno najutjecajnijih medicinskih časopisa u SAD-u, očekuje prvu primjenu na živim pacijentima u periodu od 18 do 24 mjeseci. Znanstvenici će provjeriti i Watsonove „vještine ophođenja“ – liječnici će neke od uputa izgovarati robotu. Ako to ne bude plašilo konzervativnije pacijente, Watsona Amerikanci možda ubrzo zamijene za doktora Housea.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.