Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Sušac: U 2011. godini kroz Startup Weekend nastalo je 1000 novih kompanija

“Tijekom Startup Weekenda, sudionici razvijaju buduće startupe i timski surađuju s ljudima izvan svojih uobičajenih poslovnih krugova. Startup Weekend stavlja naglasak na konkretan rad i inovaciju. Time potiče ljude da kroz intenzivan vikend rada stvaraju nove vrijednosti iz ničega. ” objašnjava za Profitiraj.hr voditeljica odjela marketinga Zagrebačke škole ekonomije i managementa, Petra Sušac.

"Tijekom Startup Weekenda, sudionici razvijaju buduće startupe i timski surađuju s ljudima izvan svojih uobičajenih poslovnih krugova. Startup Weekend stavlja naglasak na konkretan rad i inovaciju. Time potiče ljude da kroz intenzivan vikend rada stvaraju nove vrijednosti iz ničega. " objašnjava za Profitiraj.hr voditeljica odjela marketinga Zagrebačke škole ekonomije i managementa, Petra Sušac.

U suradnji s globalnim brandom Startup Weekend, od 8. – 10. lipnja 2012. po prvi puta održat će se Startup Weekend Zagreb u organizaciji Centra za inovaciju i poduzetništvo pri Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM). Startup Weekend je događaj osmišljen radi pružanja vrhunske edukacije kroz praksu za buduće poduzetnike. Od predstavljanja poslovnih ideja preko brainstorminga, razvijanja poslovnoga plana i stvaranja prototipa proizvoda ili usluga do finalnih prezentacija pred potencijalnim investitorima – sve to unutar 54 sata.

Događaj koji će uvelike promijeniti živote mnogih startupera počinje u petak 8. lipnja, kratkim predstavljanjem poslovnih ideja pred ostalim sudionicima.

Startup Weekend Zagreb trajat će tri dana. Objasnite kako je organiziran, što će se točno događati na Startup Weekendu?

Petra Sušac: Tijekom samog događaja, sudionici razvijaju buduće startupe i timski surađuju s ljudima izvan svojih uobičajenih poslovnih krugova. Startup Weekend stavlja naglasak na konkretan rad i inovaciju. Time potiče ljude da kroz intenzivan vikend rada stvaraju nove vrijednosti iz ničega.  Događaj počinje u petak 8. lipnja, kratkim predstavljanjem poslovnih ideja pred ostalim sudionicima. Nakon predstavljanja svih ideja, sudionici glasaju za najbolje ideje i timove u kojima namjeravaju raditi tijekom Startup Weekenda. Tijekom subote i nedjelje, timovi rade na dizajnu i razvoju proizvoda, usluga ili poslovnog plana i vizije njihovog projekta te ih na kraju događaja predstavljaju pred potencijalnim investitorima. Timovima u radu pomažu mentori, koji su odabrani među iskusnim poduzetnicima, pravnim savjetnicima i ljudima iz akademske zajednice. Oni će svoje vještine aktivno primjenjivati na ostvarivanju poduzetničkih zamisli sudionika weekenda. Potpuni popis mentora objavljen je na stranici zagreb.startupweekend.org. Polovina sudionika Startup Weekenda posjeduju tehničko i grafičko obrazovanje, a druga poslovno. Na taj način Startup Weekend nastoji okupiti ljude s komplementarnim vještinama i stvoriti ozračje suradnje koje je izrazito važno u početnoj fazi razvoja svakog poduzetničkog pothvata.

Postoji mnogo razloga zbog kojih se isplati doći na Startup Weekend Zagreb

Petra Sušac: Upravo tako … No, najvažniji su stjecanje praktičnog iskustva kroz primjenu teoretskog znanja na konkretnim zadacima i poslovnim izazovima, networking sa članovima lokalne poduzetničke zajednice, upoznavanje ljudi s komplementarnim vještinama koji predstavljaju potencijalne poslovne partnere u vašem poduzetničkom pothvatu, kao i pokretanje vlastite kompanije. Više od 36% sudionika Startup Weekenda i dalje intenzivno rade na projektu čak 3 mjeseca nakon samog događaja. Više od 80% sudionika planira nastaviti s radom na vlastitom startupu nakon završetka Startup Weekenda. U 2011. godini kroz Startup Weekend događaje diljem svijeta nastalo je 1000 novih kompanija od kojih 10% prikupi investicije i posluje s profitom nakon godinu dana postojanja.

Događaj je privukao dosta sponzora i medijskih pokrovitelja. I Profitiraj.hr aktivno se uključio u promociju Startup Weekenda

Petra Sušac: Startup partner događaja su Parlov Medijske Komunikacije te Parlov Una Visal Arts koji će pobjednicima SWZ-a dodijeliti vrijedne nagrade koje će im pomoći u plasiranju ideje na tržište, što je i cilj samog eventa. Glavni medijski pokrovitelj SWZ-a je magazin Lider, a medijski pokrovitelji su EduCentar, Institut za razvoj obrazovanja, Media Mix sa radio postajama Totalni FM te Antena Zagreb, časopis i portal Poduzetnik, Poslovni dnevnik, Profitiraj.hr te Zimo. Startup blog partner je vodeći portal za startupove – Netokracija.

Događaj kao sponzori podupiru Atlantic Grupa d.d., Hrvatska banka za obnovu i razvoj i Zagrebačka banka d.d. kao Zlatni sponzori te kao Srebrni sponzori Crane (Croatian Business Angels Network), Jadransko osiguranje te tvrtka Mondo. Globalni partneri ovog događaja su Google, Microsoft Bizspark, .Co, CloudMine, SenGrid i Amazon Web Services. Strateški partner samog događaja je Microsoft Innovation Center.

Pridružite se grupi od 45. 000 Startup Weekend alumnija koji dijele istu viziju – promijeniti svijet u kojem živimo! Vidimo se na Startup Weekend Zagreb od 8. – 10. lipnja 2012. na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa! Više informacija na http://zagreb.startupweekend.org/


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.