Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Svaka druga mlada osoba na društvenim mrežama provodi više od tri sata dnevno

Peti Dani medijske pismenosti, u organizaciji Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, ove su godine privukli do sada najveću pozornost građana.

Peti Dani medijske pismenosti, u organizaciji Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja, ove su godine privukli do sada najveću pozornost građana.

U 558 događanja s više od 1500 aktivnosti diljem zemlje uključilo se više od 33 tisuće sudionika sa željom da nauče više o raznovrsnim vještinama iz područja medijske pismenosti, a ove su godine u fokusu bili  kritičko razmišljanjeprepoznavanje dezinformacijarazumijevanje utjecaja influencera te prikrivenog oglašavanja i algoritama na živote građana danas. Većina događanja i aktivnosti održana je uz pomoć obrazovnih materijala napravljenih u suradnji sa stručnjacima,  a pripremljenih u sklopu dosadašnjih Dana medijske pismenosti.

Ukupno su na portalu medijskapismenost.hr dostupna 32 obrazovna materijala i 20 videopredavanja, a dosad su preuzeti više od  650 000 puta. Obrazovni materijali koriste se za organizaciju predavanja i radionica iz područja medijske pismenosti u vrtićima, školama, na fakultetima, u knjižnicama i drugim ustanovama.

Koliko je važno stvarati što više prilika za medijsko opismenjavanje i učenje o medijima pokazuje i anketa koju su među djecom i mladima u dobi od 16 do 25 godina proveli UNICEF i Mreža mladih Hrvatske:

  • Svaka druga mlada osoba na društvenim mrežama provodi više od tri sata dnevno.
  • Glavni izvor informacija za mlade koji su sudjelovali u anketi jesu društvene mreže.
  • Svaka treća anketirana mlada osoba osjećala je manjak samopouzdanja, stres ili zavist zbog sadržaja na društvenim mrežama. Većina mladih o tim osjećajima ni s kim ne razgovara.
  • 89% mladih kaže da želi više sadržaja vezanih za medijsku pismenost u školi.
  • Mladi žele učiti o prepoznavanju lažnih vijesti i dezinformacija, utjecaju društvenih mreža na mentalno zdravlje, zaštiti osobnih podataka, sextingu i sextortionu te analizi medijskih sadržaja.

Rezultati ove ankete među mladima slični su rezultatima istraživanja koje je za UNICEF i Agenciju za elektroničke medije proveo Ipsos, a pokazuju da su i odrasli i djeca i mladi svjesni izazova koje donosi nevjerojatna količina informacija i sadržaja kojima smo svakodnevno izloženi.

Uz to, djeca i mladi jasno iskazuju želju da se u obrazovni sustav uključi što više obrazovnih sadržaja iz područja medijske pismenosti kako bi se sigurnije i vještije nosili s izazovima koje donose mediji i društvene mreže te nove platforme danas.

Pročitajte još:

Edukacija

Ove godine jedna od značajnijih tema na CUC-u bila je Pristupačnost i asistivne tehnologije, u sklopu koje je predstavljena uloga asistivne tehnologije u radu...

Edukacija

IEEE studentski ogranak Sveučilišta u Rijeci organizira projekt pod nazivom “Women in Engineering”, čiji je cilj inspirirati i potaknuti žene na stručni te društveni...

Edukacija

Predavači su eksperti u prodajnim disciplinama za B2B i B2C prodaju koji sudionicima konferencije prezentiraju novitete u prodajnom sektoru, ali i nadograđuju njihova znanja...

Edukacija

Raise the Bar strateška je platforma Coca-Cole HBC Adria koja od 2019. godine djeluje s ciljem povećanja kvalitete obrazovanja radne snage u ugostiteljstvu i...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.