Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Sve promocije na jednom mjestu – mobilna aplikacija „33%“ od sada dostupna u Hrvatskoj

Nova mobilna aplikacija jedinstvenog naziva 33% započela je s radom na hrvatskom tržištu, a namijenjena je svim lovcima na promocije, koji će od sada nikad lakše imati uvid u popuste na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj.

Nova mobilna aplikacija jedinstvenog naziva 33% započela je s radom na hrvatskom tržištu, a namijenjena je svim lovcima na promocije, koji će od sada nikad lakše imati uvid u popuste na proizvode maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj.

Iza aplikacije stoji internacionalni tim koji čine Ben Delhey, Anton Petkov i Josip Muller koji su nakon višegodišnje uspješne korporativne karijere odlučili svoje znanje i iskustvo uložiti u start-up pod nazivom EZYA. Članovi tima su se upoznali za vrijeme rada u međunarodnoj korporciji Johnson&Johnson. Josip Muller je vlasnik tvrtke EZYA Adriatic, koja aplikaciju postavlja na hrvatsko tržište te je dodatno razvija, unapređuje i prilagođava za lokalne potrebe.  

„U Hrvatskoj se prema procjenama godišnje na tisak letaka i kataloga za promocije utroši preko 25.000 tona papira, a broj takvih izdanja ide i preko 100 milijuna primjeraka. Ovom mobilnom aplikacijom želimo ponuditi opciju koja je usmjerena zaštiti naše planete, ali je i rješenje za još kvalitetniju komunikaciju između kupaca i trgovačkih lanaca“, ističe Josip Muller.

Trenutno su u aplikaciji prisutne akcijske ponude Konzuma, Kauflanda, Spara i Lidla, koji vrijednosno čine dvije trećine hrvatskog maloprodajnog tržišta u segmentu robe široke potrošnje, a želja i namjera je uskoro i proširiti tu ponudu. Neke od ključnih značajki aplikacije su personalizirano iskustvo i kreiranje liste omiljenih proizvoda, kupovnih listi ovisno o potrebama korisnika, određivanje radijusa interesa s obzirom na lokaciju na kojoj se nalazite te pregledavanje maloprodajnih promocija na jednome mjestu.

Osim što aplikacija 33% osigurava brže i lagodnije iskustvo pretrage, ona ima i jasan ekološki efekt – tiskane letke prenosi u digitalni svijet te ih sve spaja na jednome mjestu – u dlanu korisnika.

Na pokretanje aplikacije, g. Mullera su potaknula istraživanja, provedena na području Europske unije, prema kojima je 91% kupaca tijekom pandemije postalo opreznije pri uzimanju letaka, a čak 99% kupaca preferira podatke o promocijama omiljenih proizvoda imati na jednome mjestu. Ova je aplikacija odgovor na potrebe modernoga čovjeka – ona je efikasna, personalizirana, uvijek dostupna i ekološki prihvatljiva.

„U doba rastuće digitalizacije i velike inflacije kojoj se zasad ne nazire kraj, ova aplikacija postaje sve relevantnijom i zanimljivijom za široki krug korisnika jer pomaže u reguliranju kućnog budžeta i praćenju svakodnevnih akcijskih ponuda i troškova na jednostavniji, interaktivni način. Vjerujemo kako je ovo tek početak promjena u području medija za oglašavanje promocija“, najavio je Muller, koji je dvadeset godina karijere proveo u industriji robe široke potrošnje na menadžerskim funkcijama u velikim internacionalnim kompanijama kao što su Coca-Cola, P&G i Johnson&Johnson, te koji je inače i doktorirao na području Upravljanja odnosom s klijentima (CRM-a). Tijekom svog poslovnog puta godinama je bio zadužen za J&J diviziju proizvoda robe široke potrošnje na tržištima bivše Jugoslavije i Bugarske, na kojima je lansirao brojne nove proizvode, postizao uspjehe u prodaji i distribuciji za što je često bio nagrađivan i promoviran unutar kompanije.   

Aplikacija je dostupna na hrvatskom tržištu na hrvatskom jeziku, kao i na engleskom, njemačkom i slovenskom, a putem aplikacije u samo nekoliko klikova svoju kupovnu listu proizvoda možete podijeliti s prijateljima ili članovima obitelji. Proces traženja proizvoda možete dodatno ubrzati odabirom željene kategorije, primjerice: hrana, piće, cvijeće, uređenje doma, dječji proizvodi, smrznuta hrana, međunarodna kuhinja, začini i brojne druge. Aplikacija pokazuje i koliko je dugo proizvod na sniženju, a na kraju kupovne liste izračunava i konačni iznos kupnje. U aplikaciju možete unijeti listu svojih omiljenih proizvoda koje najčešće kupujete te potom brzo, jednostavno i trenutno provjeriti kad i gdje su ti proizvodi na sniženju – te sukladno tome odlučiti gdje ćete obaviti svoju kupovinu.

Vašeg „lovca na promocije“ možete potpuno besplatno preuzeti preko Trgovine Play i App Store-a.

Pročitajte još:

Ekonomija

U poljoprivredi su u posljednjih godinu dana najviše poskupili krumpir, žitarice, gnojivo i energenti, pokazuju najsvježiji podaci Državnog zavoda za statistiku (DZS) objavljeni krajem...

Lifestyle

Sajmove hrane i zdravog življenja, središnje nacionalno događanje na temu hrane, zdravog življenja i povratka prirodnoj ravnoteži komplementarnim pristupima na radost izlagača i posjetitelja...

Financije

Dvojni prikaz cijena i prije zakonske obveze nastavak je politike otvorenog i transparentnog odnosa kompanije prema kupcima.

Lifestyle

Mnogima se još uvijek čini nevjerojatnim da mikrovalne pećnice imaju tu moć, a da ni na koji način ne ugrožavaju zdravlje.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.