Zahvaljujući dugogodišnjoj tradiciji, kontinuiranom rastu i posvećenosti u proizvodnji čajeva Spider grupa Pitomača stvorila je preduvjete za još snažniji iskorak na tržište. Otvoren je novi proizvodni pogon, a u najvećoj i najsuvremenijoj tvornici za pakiranje čajeva od sada će se pripremati i čajevi koji se na tržištu nalaze pod brendom Naturavita. Nošeni obiteljskim duhom i tradicijom, Naturavita čajeve razvija tim stručnjaka koji brine o uzgoju i preradi bilja po principu od polja do stola. Ukupna investicija u novi proizvodni pogon te izgradnju i opremanje iznosi više od 28 milijuna kuna, a ostvareno je i pravo na sufinanciranje iz Europskog fonda za regionalni razvoj u iznosu od 50 posto. Zahvaljujući novoj tvornici kapaciteti proizvodnje bit će 400 milijuna vrećica čajeva godišnje, što je povećanje u odnosu na ranije za 100 milijuna vrećica.
„Ovom investicijom u novi pogon tvornice Herbarium koju danas puštamo u rad otišli smo još korak dalje od konkurencije, jer se radi o najmodernijoj tehnologiji u svijetu koja se bavi finalizacijom proizvodnje čajeva. Svjetski trend je da čajevi budu bio razgradivi i eko frendly. Tako pakirani čajevi neće koristiti celofan, najlon, metal i druge materijale koji nisu bio razgradivi. Uz vlastiti brend – Naturavita čaj, proizvodimo čajeve pod imenima vodećih trgovačkih lanaca u svijetu koje oni distribuiraju svojim kupcima. To je golema odgovornost, ali i povjerenje koje smo stekli“, istaknuo je Denis Nemčević, predsjednik Uprave Spider grupe Pitomača.
Rast poslovanja i dosljedan proces investicija osigurali su konkurentnost proizvoda ove tvrtke koja svoje poslovanje temelji na autentičnosti i stručnosti. Takav uspjeh posebno je značajan iz razloga što je Spider grupa Pitomača obiteljska tvrtka s transparentnim poslovanjem već punih 28 godina. Tvrtka iznimnu brigu vodi i o kvaliteti svojih proizvoda koja je osigurana uz pomoć implementiranih sustava kvalitete IFS Food verzija 6, HACCP, UTZ i EU Organic.