Novosti

Agencijama oglašavanje na Facebooku glavni cilj – likeovi zlata vrijede

Mnogi marketinški stručnjaci planiraju socijalne medije implementirati u svoje godišnje strategije. Kako navode strani mediji čak 70% agencija planira povećati udio proračuna na društvenim mrežamo i to za 10% samo u ovoj godini. Anketa koju je proveo Effie pokazuje kako najveći svjetski oglašivači za cilj imaju povećanje Facebook Like-a. Čak 87% agencija je istaknulu kako im je iznimno važno kako će se pozicionirati na društvenim mrežama u ovoj godini…

Mnogi marketinški stručnjaci planiraju socijalne medije implementirati u svoje godišnje strategije. Kako navode strani mediji čak 70% agencija planira povećati udio proračuna na društvenim mrežamo i to za 10% samo u ovoj godini. Anketa koju je proveo Effie pokazuje kako najveći svjetski oglašivači za cilj imaju povećanje Facebook Like-a. Čak 87% agencija je istaknulu kako im je iznimno važno kako će se pozicionirati na društvenim mrežama u ovoj godini...

Agencije su, govoreći u ime svojih klijenata istaknule kako izdaci za oglašavanje na društvenim mrežama iznose 11,9% buđeta za ovu godinu, dok će se za TV oglašavanje potrošiti 13% buđeta. Podsjetimo da je samo prošle godine u SADu potrošeno 68,7 milijardi dolara za Tv oglašavanje i samo 26 milijardi za internet oglašavanje.

Facebook kao glavni cilj

Prema agencijama, čak 35% ih je izjavilo kako im je Facebook glavni cilj u 2011. godini, dok je njih 22% izjavilo kako imaju planove za povećanje oglašavanja na mobitelima.

Anketa je donijela i neke zanimljivosti iz svijeta oglašavanja. Navedeni su primjeri dobrog oglašavanja preko društvenih medija. Tako je istaknuto kako su najuspješnije tvrtke koje su prenijele poruke preko društvenih medija Old Spice (15%), Pepsi (8%) te Starbucks (7%).

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version