Novosti
Agencijama oglašavanje na Facebooku glavni cilj – likeovi zlata vrijede
Mnogi marketinški stručnjaci planiraju socijalne medije implementirati u svoje godišnje strategije. Kako navode strani mediji čak 70% agencija planira povećati udio proračuna na društvenim mrežamo i to za 10% samo u ovoj godini. Anketa koju je proveo Effie pokazuje kako najveći svjetski oglašivači za cilj imaju povećanje Facebook Like-a. Čak 87% agencija je istaknulu kako im je iznimno važno kako će se pozicionirati na društvenim mrežama u ovoj godini…
Pročitajte još:
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Komunikacija
Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.