Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Svjetska stručnjakinja za financije i korisničko iskustvo stiže u Zagreb

Generacija Z već je počela diktirati usluge i proizvode među financijskim institucijama.

Generacija Z već je počela diktirati usluge i proizvode među financijskim institucijama. Val novih korisnika s visokim standardima po pitanju digitalnih kanala i komunikacije, jednostavnosti tehnoloških rješenja i povezanosti s njihovim životnim stilom, očekuje prilagodbu tradicionalnih institucijama novim trendovima i potrebama, i glasno će zalupiti vrata onima koji to ne prihvate.

Žele da im je sve dostupno na jednom mjestu – mobitelu, da su transakcije brze i iskustvo intuitivno, ne žele se obvezati na usluge jednog pružatelja bez testiranja usluga, a još manje bi se obvezali na pakete koji se ne tiču njihovog seta potreba i želja. Na tržištu koje je više diversificirano nego ikad te okruženo društvenim kanalima na kojima je lako pronaći savjete, komentare, iskustva, recenzije i ine druge reference na pojedine pozitivne ili loše strane proizvoda i usluga u FinTechu, kompanije koje ne poslušaju njihove zahtjeve, odumrijet će zajedno s postojećom bazom korisnika.

Digitalno okruženje se razvija brzinom svjetlosti, a potrošači očekuju više – i aktivno oblikuju budućnost financija i plaćanja. Mastercard je oduvijek bio na čelu ove promjene, predvodeći razvoj tehnologije digitalnih plaćanja koja zadovoljava potrebe potrošača koje se konstantno mijenjaju, ali i potiče društveni napredak. Dok gledamo prema budućnosti, jasno je da je put naprijed put suradnje – između industrija, tehnologija i zajednica. Drago mi je što na ovogodišnjem izdanju konferencije Money Motion mogu podijeliti svoja razmišljanja o tome kako Mastercard potiče upravo tu suradnju, ali i osnažuje potrošače i društvo u cjelini“ – kaže Aleksandra Babić, direktorica za B2B i produkt marketing za Europu u Mastercardu.

O važnosti hiperpersonalizacije, prošle je godine po prvi put u Hrvatskoj govorio Maurice Lisi iz BPER banke, stručnjak za transformaciju banaka kako bi korisnike stavile na prvo mjesto. Na glavnoj pozornici konferencije Money Motion prošlog je ožujka pojasnio ključna pitanja i korake kojima bi se sve financijske institucije trebale posvetiti, a ove se godine vraća na još veću pozornicu kako bi uoči najnovijih tehnoloških napredaka u industriji produbio razumijevanje – što to čini banku budućnosti.

Uz Aleksandru i Mauricea, na glavnoj će se pozornici najveće FinTech konferencije u regiji naći i Anna Maj, jedan od vodećih glasova industrije i među top stručnjakinjama za FinTech, čije će predavanje o nevjerojatnoj tehnološkoj transformaciji tržišta i započeti program. Maj je osnivačica i izvršna direktorica kompanije Create LINK, putem koje, nakon 20 godina izvršnog iskustva u vodećim financijskim kompanijama, pomaže kompanijama na putu razvoja tehnoloških rješenja za nove potrebe na FinTech tržištu.

Uoči novog izdanja konferencije Money Motion – koja će se održati 21. i 22. ožujka, pod sponzorstvom vodećih regionalnih brendova u industriji – Nexi, Mastercard, OTP banka, Monri i ASEE – pitali smo naše vodeće stručnjake kako se oni prilagođavaju novim korisnicima i što to uopće znači za njih s poslovne i tehnološke strane.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.