Generacija Z već je počela diktirati usluge i proizvode među financijskim institucijama. Val novih korisnika s visokim standardima po pitanju digitalnih kanala i komunikacije, jednostavnosti tehnoloških rješenja i povezanosti s njihovim životnim stilom, očekuje prilagodbu tradicionalnih institucijama novim trendovima i potrebama, i glasno će zalupiti vrata onima koji to ne prihvate.
Žele da im je sve dostupno na jednom mjestu – mobitelu, da su transakcije brze i iskustvo intuitivno, ne žele se obvezati na usluge jednog pružatelja bez testiranja usluga, a još manje bi se obvezali na pakete koji se ne tiču njihovog seta potreba i želja. Na tržištu koje je više diversificirano nego ikad te okruženo društvenim kanalima na kojima je lako pronaći savjete, komentare, iskustva, recenzije i ine druge reference na pojedine pozitivne ili loše strane proizvoda i usluga u FinTechu, kompanije koje ne poslušaju njihove zahtjeve, odumrijet će zajedno s postojećom bazom korisnika.
„Digitalno okruženje se razvija brzinom svjetlosti, a potrošači očekuju više – i aktivno oblikuju budućnost financija i plaćanja. Mastercard je oduvijek bio na čelu ove promjene, predvodeći razvoj tehnologije digitalnih plaćanja koja zadovoljava potrebe potrošača koje se konstantno mijenjaju, ali i potiče društveni napredak. Dok gledamo prema budućnosti, jasno je da je put naprijed put suradnje – između industrija, tehnologija i zajednica. Drago mi je što na ovogodišnjem izdanju konferencije Money Motion mogu podijeliti svoja razmišljanja o tome kako Mastercard potiče upravo tu suradnju, ali i osnažuje potrošače i društvo u cjelini“ – kaže Aleksandra Babić, direktorica za B2B i produkt marketing za Europu u Mastercardu.
O važnosti hiperpersonalizacije, prošle je godine po prvi put u Hrvatskoj govorio Maurice Lisi iz BPER banke, stručnjak za transformaciju banaka kako bi korisnike stavile na prvo mjesto. Na glavnoj pozornici konferencije Money Motion prošlog je ožujka pojasnio ključna pitanja i korake kojima bi se sve financijske institucije trebale posvetiti, a ove se godine vraća na još veću pozornicu kako bi uoči najnovijih tehnoloških napredaka u industriji produbio razumijevanje – što to čini banku budućnosti.
Uz Aleksandru i Mauricea, na glavnoj će se pozornici najveće FinTech konferencije u regiji naći i Anna Maj, jedan od vodećih glasova industrije i među top stručnjakinjama za FinTech, čije će predavanje o nevjerojatnoj tehnološkoj transformaciji tržišta i započeti program. Maj je osnivačica i izvršna direktorica kompanije Create LINK, putem koje, nakon 20 godina izvršnog iskustva u vodećim financijskim kompanijama, pomaže kompanijama na putu razvoja tehnoloških rješenja za nove potrebe na FinTech tržištu.
Uoči novog izdanja konferencije Money Motion – koja će se održati 21. i 22. ožujka, pod sponzorstvom vodećih regionalnih brendova u industriji – Nexi, Mastercard, OTP banka, Monri i ASEE – pitali smo naše vodeće stručnjake kako se oni prilagođavaju novim korisnicima i što to uopće znači za njih s poslovne i tehnološke strane.