Izdvojeno

Svjetsko tržište piva u 2011. poraslo za 2,7 posto

Svjetsko tržište piva poraslo je u prošloj godini za 2,7 posto zahvaljujući tržištima u razvoju, a u ovoj godini njegov bi rast trebao blago usporiti, na 2,5 posto, procjenjuje istraživačka grupa Plato Logic

Svjetsko tržište piva poraslo je u prošloj godini za 2,7 posto zahvaljujući tržištima u razvoju, a u ovoj godini njegov bi rast trebao blago usporiti, na 2,5 posto, procjenjuje istraživačka grupa Plato Logic

Time je grupa povisila procjenu za prošlu godinu, budući da je u rujnu procijenila rast svjetskog tržišta piva u 2011. po stopi od 2,5 posto.

“Sveukupno gledano, bolja provizorna brojka za 2011. ukazuje na daljnji stabilni oporavak i predstavlja poboljšanje u odnosu na 1,6-postotni rast u 2010. i 0,4-postotni rast u 2009. godini”, naveo je u priopćenju Platov direktor Ian Pressnell.

Ljestvica četiri najveća svjetska pivara nije se mijenjala u 2011., pa je Anheuser-Busch InBev zadržao prvo mjesto, drugo je ponovo pripalo SABMilleru, treće Heinekenu a četvrto Carlsbergu. Velika četvorka drži oko 50 posto udjela u svjetskom tržištu.

Među prvih deset nalaze se još kineski Tsingtao i Bejing Yanjing, meksički Grupo Modelo, američko-kanadski Molson Coors, japanski Kirin i turski Anadolu Efes.

HINA

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version