Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Tako to radi Booking.com

Vjerojatno znate kako je Booking.com vodeća svjetska stranica za online rezervaciju hotela i drugih vrsta smještaja koja jamči korisnicima najbolje cijene za sve vrste smještaja – od manjeg privatnog smještaja do luksuznog smještaja s 5 zvjezdica. Gosti mogu pristupiti web-stranici Booking.com-a bilo kada, bilo gdje sa svojih računala, mobitela i tableta te nikada ne plaćaju rezervacijsku naknadu.

Web-stranica Booking.com-a dostupna je na 43 jezika, nudi više od milijun objekata, uključujući više od 489.000 kuća za odmor te pokriva više od 93.000 odredišta u 224 zemlje i teritorija diljem svijeta. Stranica također donosi više od 99 milijuna recenzija gostiju koji su boravili u objektima te privlači online posjetitelje diljem svijeta, bilo da putuju poslovno ili privatno. Uz više od 19 godina iskustva i tim koji broji više od 11.000 zaposlenika u više od 176 ureda diljem svijeta, Booking.com ima i vlastitu službu za korisnike koja je dostupna 0-24 kako bi gostima pomogla na njihovu jeziku i osigurala im izvrsno korisničko iskustvo.

Booking.com-ova ambicija povezivanja putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata na što jednostavniji i ugodniji način dostigla je novi vrhunac dodavanjem milijuntog objekta na stranicu. Novootvoreni objekt Greydon House, smješten u povijesnoj četvrti slikovitog otoka Nantucket, udaljenog svega 48 km od obale rta Cape Cod u Massachusettsu, postao je milijunti objekt dodan na platformu Booking.com-a. Kao najnoviji dodatak stranici, ovaj moderni primjer udobnog seoskog prenoćišta pridružuje se najraznovrsnijem svjetskom izboru jedinstvenih smještajnih objekata podijeljenih u više od 30 različitih kategorija, uključujući sve od smještaja na brodu, iglua, dvoraca i kućica na drvetu do apartmana, vila, vikendica i resorta.

“Bili smo oduševljeni kad smo saznali da smo milijunti partner Booking.com-a,” kaže Jeff David, direktor objekta Greydon House. “Jedan od glavnih razloga zbog kojeg se bavimo ovim poslom jest inspirirati još više putnika da posjete Nantucket i sami se uvjere koliko je poseban. Zbog toga smo se odlučili na suradnju s Booking.com-om jer smo svjesni da nam može pomoći u povezivanju s više globalnih putnika od ikog drugog. Veselimo se zajedničkoj suradnji kako bismo promovirali svoj brand i podijelili svoj mali dijelić Massachusettsa s još više potencijalnih gostiju diljem svijeta.”

“Pružanje raznolikog izbora smještajnih objekata oduvijek je bilo glavno obilježje misije Booking.com-a,” kaže Gillian Tans, CEO Booking.com-a. “S obzirom na to da se širimo i uspostavljamo odnose s vlasnicima objekata u svim dijelovima svijeta, ispunjavamo svoje obećanje gostima da bez obzira što vam je kod smještajnog objekta najvažnije kad putujete, kod nas ćete među milijun objekata pronaći baš onaj koji je kao stvoren za vas. Najbolje od svega jest to da nam ne morate vjerovati na riječ – uz više od 100 milijuna recenzija stvarnih gostiju koji su prethodno boravili u tim objektima, možete biti sigurni da ćete uvijek pronaći savršen smještaj, bez obzira na svoje interese i strasti.”

greydon 3

Booking.com je u svega dvije godine udvostručio broj objekata na svojoj platformi i danas nudi više od milijun jedinstvenih objekata s više od 23 milijuna raspoloživih smještajnih jedinica diljem svijeta, uključujući 7,2 milijuna raspoloživih jedinica u kućama za odmor, vilama i drugim vrstama jedinstvenih smještajnih objekata. Više od 70% ponuđenih smještajnih objekata na Booking.com-u nisu tradicionalni hoteli, što gostima daje najširi izbor izvrsnih smještajnih objekata. Otkad stranica postoji, više od milijardu gostiju boravilo je u jednom od objekata na Booking.com-u.

“Mi smo mali hotelski lanac. Nemamo dovoljno resursa za masovni marketing na prekooceanskim tržištima ili u Aziji,” kaže Michael Wünsch, direktor objekta 25hours Hotel Bikini Berlin. “No putem Booking.com-a možemo doprijeti do gostiju koje zanima naš proizvod. To je dodatna snaga naše strategije i upravo smo vam zato odlučili pokloniti svoje povjerenje.”


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.