Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Tehnika predstavila novi vizualni identitet. Počinje novo, moderno doba kompanije

Tehnika ima novi vizualni identitet kojim označava novo doba kompanije.

Nakon više od 77 godina postojanja, najdugovječnija hrvatska građevinska kompanija – Tehnika ima novi vizualni identitet kojim označava novo doba kompanije. Novosti iz kompanije predstavio je predsjednik Uprave Bojan Horvačić na svečanom događanju jučer održanom u zagrebačkom Meštrovićevom paviljonu ili Domu hrvatskih umjetnika gdje se okupio velik broj suradnika i partnera Tehnike. 

Prije pet godina započeli smo ozbiljno restrukturiranje Tehnike i taj proces još uvijek traje. No pokrenuli smo pozitivan trend i bilježimo sjajne rezultate. Nakon niza kriznih godina, 2023. godina je bila izuzetno dobra te smo zabilježili rast poslovnih prihoda za 98,7 posto. Građevinu se još uvijek doživljava starom tradicionalnom industrijom, ali mi u Tehnici želimo mijenjati tu percepciju javnosti. Želimo biti kompanija mladih, visoko tehnološki obrazovanih ljudi,  kompanija koja ulaže u ljude, koja se bavi inovacijama na tržištu, kompanija koja se ističe kao jedan od lidera na tržištu, želimo biti poželjan poslodavac i privlačiti mlade ljude…Na tom putu već jesmo i idemo prema budućnosti uz najbolji spoj znanja i iskustva s jedne i mladih talenata s druge strane”, rekao je Horvačić i istaknuo kako trenutno imaju 14 otvorenih gradilišta diljem Hrvatske, a u budućnosti se planiraju širiti i na druga europska tržišta. Podsjetio je i kako je Tehnika bila među prvim kompanijama koje su nakon zagrebačkog i petrinjskog potresa izašle na teren, a taj segment poslovanja – društveno odgovoran, također im je izuzetno važan.

U postojeći znak Tehnike — prepoznatljivi monogram slova “T” u obliku stupova i nosača — osim sitnijih optičkih korekcija nije se zadiralo, no novi život je dobio uz 3D i 2D animacije te grafičke igre kojima je gurnut u prvi plan. Logotip je, pak, u potpunosti moderniziran: ako je onaj stari svojim blok-slovima i verzalima evocirao industrijsku silovitost 20. stoljeća, novi logotip (rad cijenjenog domaćeg tipografa Marka Hrastovca) komunicira prikladnije novom vremenu — pristupačno, ljudski i jednostavno. Marko Hrastovec je i autor za novi brending posebno osmišljenog tipografskog pisma “Tehnika”.

Redizajn vizualnog identiteta i novi brand positioning ogromne, kultne kompanije poput Tehnike bio je ogroman izazov. Već na početku procesa kroz istraživanje brenda i njegove povijesti shvatili smo koliko je Tehnika kroz svoje stambene, poslovne i javne građevine ugrađena u svakodnevne živote ljudi u Hrvatskoj, regiji i šire, i baš smo tu humanističku crtu htjeli dodati u dosad vrlo “tehnički” korporativni identitet“, komentirao je Dario Dević, Head of Design u 404 agenciji.

Bojan Horvačić, predsjednik Uprave Tehnike

Tijekom dugih i uspješnih 77 godina rada, Tehnika je realizirala više od 1200 projekata u različitim segmentima građevinske industrije. Gradili su hotele, stambene zgrade, poslovne prostore, industrijske i kulturne objekte, a kroz realizirane projekte, kompanija je pokrila sve aspekte visokogradnje. Neke od najpoznatijih Tehnikinih građevina pravi su simboli Zagreba: Muzej suvremene umjetnosti, KD Vatroslav Lisinski, “Kockica” i mnoge druge. Tek dio tih projekata predstavljen je jučer na prigodnoj izložbi legendarnih radova Tehnike koju potpisuje kreativan duo Ivan Dorotić i Maja Bosnić iz Studija Bosnić+Dorotić.

Prava je privilegija dobiti priliku za uzeti si vrijeme i fokus za fotografiranje ovakvih objekata, nekih od legendarnih i arhitektonski značajnih zgrada iz bliže ili dalje prošlosti. Takve prostore, posebno iz razdoblja moderne, kao jedinstvene primjere svog vremena, treba čuvati, štititi i obnavljati, stoga je apsolutna čast fotografski ih dokumentirati s ciljem da se naglasi njihova važnost i kvaliteta. Najteži zadatak u ovom projektu, ali istovremeno i najzanimljiviji, bio je napraviti finalni izbor fotografija za izložbu između velikog broja snimljenog materijala ovako fotogeničnih i posebnih zgrada. Jednako tako, umjesto ovih objekata, na fotografijama su mogli biti i neki drugi jednako zanimljivi i arhitektonski odvažni projekti iz bogate povijesti Tehnike, što samo pokazuje opsežan dijapazon njihovih izvedbi i opusa u arhitektonsko-graditeljskog baštini Hrvatske“, komentirali su Ivan Dorotić i Maja Bosnić.

Inače, Bosnić+Dorotić je multidisciplinarni studio za fotografiju i kreativne usluge primarno fokusiran na arhitektonsku fotografiju i suradnje na polju kulturno-kreativnih industrija. U posljednjih desetak godina surađuju s nizom domaćih arhitekata, fotografirajući neke od najuspješnijih projekata suvremene hrvatske arhitekture, laureate najvažnijih domaćih i regionalnih arhitektonskih nagrada. Bili su dio autorskih i(li) suradničkih timova hrvatskih paviljona na 17. i 18. Venecijanskom Bijenalu te 23. Milanskom trijenalu. 


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.