Kupci su sve zahtjevniji, a u trgovinama gdje se prodaju kućanski uređaji različitih proizvođača, ne mogu dobiti sve odgovore na svoja pitanja. Zato se Tehno-Agram, tvrtka iz Zagreba spacijalizirana za popravak kućanskih uređaja te profesionalne opreme za ugostiteljstvo grupacije Electrolux, nakon devet godina rada razvila u prodajno-servisni centar.
„Željeli smo svoje znanje i iskustvo otvoriti tržištu – omogućiti građanima da na jednom mjestu dobiju vrhunsku prodajnu i poslijeprodajnu uslugu. Kućanske uređaje Electrolux poznajemo u dušu. Zahvaljujući tome svima koji nisu sigurni što znači određena specifikacija, možemo ju temeljito pojasniti. Odgovor imamo i za one koji uređaje traže po životnom stilu, tj. preferencijama korištenja. Netko ima mali životni prostor, pa će to determinirati izbor, a netko od, primjerice, kuhinjskog uređaja želi što veći broj funkcija“, kazao je Josip Pavlović, direktor Tehno-Agrama.
Pavlović vjeruje kako specijalizirani prodajni centri upravo razinom usluge trebaju konkurirati trgovačkim centrima te velikim trgovinama s proizvodima za dom. U slučaju Tehno-Agrama kupci na istom mjestu mogu nabaviti i zamjenske dijelove, prateći pribor te potrošni materijal. Novootvorenom centru na ruku ide i pozicija. Lako je dostupna, a ispred centra se nalazi i besplatan parkirališni prostor.
U Tehno-Agramu nedavno je organizirano predstavljanje blendera Explore 7 i usisavača Pure F9.
Te su Electrolux uređaje tijekom zabavnog showa isprobali Janko Popović Volarić i Mario Valentić. Obojica su pokazala da se izvrsno snalaze s kućanskim poslovima, a i drugim su muškarcima poželjeli da s kućanskim uređajima budu savršen spoj.