Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Tele2 i Zaklada Reach for Change pozivaju na glasovanje za ovogodišnje dobitnike natječaja „Reach for Change – budi promjena“

Po prvi puta o izboru 3 projekta koja će dobiti financijsku i savjetodavnu podršku Tele2 i Reach for Change – odlučivat će i građani, glasovanjem putem Facebook aplikacije Zaklade Reach for Change.

Link: http://tele2-fbapp.herokuapp.com/

Na ovogodišnji natječaj stiglo je više od 100 prijava projekata iz domene socijalnog poduzetništva namijenjenog rješavanju nekog problema s kojim se suočavaju djeca, a u samo je finale odabrano 20 projekata.

U samoj ideji bilo je važno da se ona odnosi na neko od područja razvoja, obrazovanja, zdravlja, ekonomske i društvene participacije, slobode i mogućnosti izražavanja djece te da je usklađena s principima UN-ove Konvencije o pravima djeteta. Za tri odabrana projekta Tele2 je osigurao financijsku podršku u ukupnoj vrijednosti 540.000 kn te mentoriranje i specifično dizajniran nefinancijski program podrške od strane djelatnika Tele2 kako bi projekti stvarno zaživjeli.

Nakon odabira i inicijalne edukacije iz poslovnog modeliranja koja im je značajno pomogla napisati business planove na temelju njihove inicijalne poslovne ideje, došao je red i na sam odabir pobjednika.

Javno glasovanje otvoreno je do 08.11.2016., a u izboru projekata osim javnosti sudjeluju i stručnjaci iz područja prava djece, stručnjaci iz područja socijalnog poduzetništva, predstavnici Zaklade Reach for Change i Tele2 te dječji žiri, a svečano proglašenje dobitnika bit će u Zagrebu 17. studenog 2016.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.