Nakon dinamičnog ljeta, listopad je PR agenciji Pragma komunikacije donio početak važne poslovne suradnje. Tele2, jedna od vodećih telekomunikacijskih tvrtki, novi je klijent agencije.
„Ponosni smo što nam je Tele2 povjerio vođenje odnosa s javnošću i što su nas prepoznali kao pouzdanog partnera. Prvi zajednički projekt bilo je prošlotjedno pošumljavanje područja stradalog u vremenskim nepogodama u Gorskom kotaru. Sretni smo što smo upravo na ovaj način počeli suradnju i što imamo društveno odgovornog klijenta kojem su akcije poput ove važan dio poslovanja. Veselimo se svim izazovima i projektima pred nama“, istaknula je Dunja Bua, vlasnica i direktorica PR agencije Pragma komunikacije.
Pragma komunikacije jedna je od vodećih nezavisnih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj, a čini je tim vrhunskih komunikacijskih stručnjaka. Veliko iskustvo u brojnim industrijama rezultat je uspješne i dugoročne suradnje s vodećim domaćim i međunarodnim tvrtkama kao što su Njuškalo, GRAWE Hrvatska, Kaltenberg, Novartis, Takeda, Udruga Migrena Hrvatska, AOC-MMD, Udruženje proizvođača piva, slada i hmelja, Goodyear i Dunlop.
U portfoliju agencije ističe se i suradnja s europskim, državnim i gradskim institucijama poput Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo te više Ureda Grada Zagreba.
Na godišnjoj nagradi HUOJ-a, Grand PRix-u, agencija je prije dvije godine proglašena najuspješnijom, a od prošle godine bogatija je i za još dvije strukovne nagrade – Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi Grad Zagreb te nagradu za unutrašnju komunikaciju za klijenta Njuškalo.