Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

TikTok uvodi oglašavanje na području Hrvatske

TikTok je u kratkom vremenu postao div društvenih mreža i fenomen našeg doba.

TikTok je u kratkom vremenu postao div društvenih mreža i fenomen našeg doba. Njegova mogućnost jednostavne integracije glazbe u sadržaj kao i laka montaža i obrada videozapisa, privlače sve više korisnika pa je tako TikTok premašio brojku od milijardu aktivnih korisnika. Od 1. kolovoza, ova društvena mreža će imati još veći utjecaj jer će omogućiti oglašavanje unutar platforme na području Hrvatske.

Što to znači za potencijalne oglašivače?

Iako smo već vidjeli plaćene oglase i partnerstva na TikToku, ovo je prvi put da će brendovi na području Hrvatske moći plasirati svoje oglase korisnicima. Dosadašnje oglašavanje putem TikToka se znatno razlikovalo od, primjerice, Instagrama. TikTok je od početka platforma primarno za video sadržaj, s mnogo lako dostupnih alata za obradu videa, što od kreatora za plaćena partnerstva traži puno veću razinu kreativnosti.

Vrste oglasa na TikToku uključuju: In-Feed, TopView, Branded Hashtag Challenges, Branded Effects, Branded Takeovers, Spark Ads, Collection Ads i Dynamic Showcase Ads. Svaka vrsta oglasa ima svoje specifičnosti i prednosti, a među zanimljivijima su Branded Hashtag Challenges i Branded Effects. Ove dvije vrste oglasa najbolje su prilagođene specifičnostima platforme. Na TikToku, možda više nego na ijednoj drugoj mreži, možemo vidjeti utjecaj trendova i njihovu moć. Branded Hashtag Challenge je dobar izbor jer kombinira organsku aktivnost platforme (trendovi, izazovi) s brendiranjem. Slično rade i Branded Effects, kreirajući brendirani filter ili efekt koji korisnici rado koriste.

Čeka li nas nova revolucija u oglašavanju?

Koliko će oglašavanje na TikToku biti uspješno, teško je reći. Upravo je  manje plaćenih sadržaja bilo jedan od razloga zašto su mnogi korisnici i kreatori prešli s Instagrama na TikTok. Kao i kod svakog načina oglašavanja, bit će potrebno pronaći način na koji se korisnicima oglasi mogu prezentirati na organski način, poštujući zakonitosti i način upotrebe platforme. Brendovi koji u tome prvi budu uspješni, „pobrat će vrhnje“. Mi se u svakom slučaju veselimo vidjeti nove kreativne formate i isprobati nove mogućnosti koje oglašavanje na ovoj platformi nudi.

izvor: https://www.linkedin.com/company/dialog-komunikacije/?lipi=urn%3Ali%3Apage%3Ad_flagship3_pulse_read%3Bq03JXe8CTY%2B3IxZ%2FhTeZ5g%3D%3D


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.