Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Tisak pokrenuo “Snapchat unboxing”

Tisak, vodeći hrvatski distributer i najveći maloprodajni lanac kioska, pokrenuo je inovativnu Snapchat kampanju namijenjenu mlađoj publici. Tisak “Snapchat unboxing” objedinjuje najpopularniji koncept s YouTubea, takozvani “unboxing”, odnosno snimke otvaranja kutija s proizvodima i najbrže rastuću društvenu mrežu na svijetu – Snapchat.

Na Tiskovom Snapchat kanalu, do kojeg možete doći upisivanjem imena profila Tisak_HR ili skeniranjem Tisak snapcodea, publika će moći pratiti predstavljanje Tiskovih usluga i proizvoda u kratkom i praktičnom formatu.

Tisak je u stalnoj potrazi za inovacijama, a svojim novim uslugama i proizvodima mijenja sliku klasičnog “kioska” i korisnicima nudi velik broj rješenja, uvijek nadohvat ruke. Upravo zato smo prepoznali Snapchat, inovativan kanal čiji broj korisnika, posebice mlađih, svakodnevno raste, kao idealan kanal za komuniciranje naših vrijednosti. S obzirom na to da je Tisak paket istaknuti dio naše ponude, koncept “unboxinga” savršeno se uklopio – rekao je Gašpar Novak, direktor marketinga u Tisku.

Sadržaj nestaje, vrijednost ostaje

Dokazani koncept “unboxing” videa koji su na YouTubeu jedan od najgledanijih sadržaja, Tisak je prilagodio Snapchat opcijama i publici. To znači da su snapovi (fotke i filmići) izuzetno “kratkog trajanja”, a korisnik može pregledom “storyja” pratiti cjelokupni proces otvaranja jedne kutije i prezentacije proizvoda.

Snapchat je trenutno najbrže rastuća društvena mreža koju danas koristi više od 200 milijuna ljudi diljem svijeta. Najviše ga koriste mladi od 14 do 31 godinu, a specifičan je po tome što sadržaj koji se objavljuje nestaje nakon 24 sata. Upravo zbog toga iza Tiskovog Snapchata ne stoji velika video produkcija, nego se koristi u obliku u kojem ga koriste i svi ostali korisnici – serijom kratkih fotki i snimki napravljenih mobitelom.

 

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.