Tisak, vodeći hrvatski distributer i najveći maloprodajni lanac kioska, pokrenuo je inovativnu Snapchat kampanju namijenjenu mlađoj publici. Tisak “Snapchat unboxing” objedinjuje najpopularniji koncept s YouTubea, takozvani “unboxing”, odnosno snimke otvaranja kutija s proizvodima i najbrže rastuću društvenu mrežu na svijetu – Snapchat.
Na Tiskovom Snapchat kanalu, do kojeg možete doći upisivanjem imena profila Tisak_HR ili skeniranjem Tisak snapcodea, publika će moći pratiti predstavljanje Tiskovih usluga i proizvoda u kratkom i praktičnom formatu.
– Tisak je u stalnoj potrazi za inovacijama, a svojim novim uslugama i proizvodima mijenja sliku klasičnog “kioska” i korisnicima nudi velik broj rješenja, uvijek nadohvat ruke. Upravo zato smo prepoznali Snapchat, inovativan kanal čiji broj korisnika, posebice mlađih, svakodnevno raste, kao idealan kanal za komuniciranje naših vrijednosti. S obzirom na to da je Tisak paket istaknuti dio naše ponude, koncept “unboxinga” savršeno se uklopio – rekao je Gašpar Novak, direktor marketinga u Tisku.
Sadržaj nestaje, vrijednost ostaje
Dokazani koncept “unboxing” videa koji su na YouTubeu jedan od najgledanijih sadržaja, Tisak je prilagodio Snapchat opcijama i publici. To znači da su snapovi (fotke i filmići) izuzetno “kratkog trajanja”, a korisnik može pregledom “storyja” pratiti cjelokupni proces otvaranja jedne kutije i prezentacije proizvoda.
Snapchat je trenutno najbrže rastuća društvena mreža koju danas koristi više od 200 milijuna ljudi diljem svijeta. Najviše ga koriste mladi od 14 do 31 godinu, a specifičan je po tome što sadržaj koji se objavljuje nestaje nakon 24 sata. Upravo zbog toga iza Tiskovog Snapchata ne stoji velika video produkcija, nego se koristi u obliku u kojem ga koriste i svi ostali korisnici – serijom kratkih fotki i snimki napravljenih mobitelom.