Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Pasman, 191224. Otvaranje novog Tommy maximarketa u Tkonu. Foto: Jure Miskovic / CROPIX

Poduzeća

Tommy potpisao ekskluzivni ugovor s talijanskim COOP-om: do kraja godine na policama u Hrvatskoj čak 600 novih proizvoda

Direktan uvoz Coop-ovih proizvoda omogućit će Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova, čime se dodatno povećava dostupnost kvalitetnih i cjenovno prihvatljivih proizvoda za hrvatske kupce.

Tommy, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, potpisao je strateški i ekskluzivni ugovor o suradnji s talijanskom organizacijom Coop Italian Food (CIF), čime osigurava uvoz i prodaju više od 600 proizvoda privatnih robnih marki ovog renomiranog talijanskog brenda.

Ovim strateškim partnerstvom, bez posrednika, Tommy dodatno jača svoju poziciju na tržištu, a hrvatskim potrošačima donosi autentične okuse Italije i kvalitetne proizvode za kućanstvo po pristupačnim cijenama.

Direktan uvoz Coop-ovih proizvoda omogućit će Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova, čime se dodatno povećava dostupnost kvalitetnih i cjenovno prihvatljivih proizvoda za hrvatske kupce. Istovremeno, Tommy postaje ekskluzivni partner Coop-ovih robnih marki za Hrvatsku, donoseći talijansku kvalitetu i raznolikost na domaće tržište.

Tommy ovime nastavlja svoju strategiju diferencijacije i konkurentnosti, osiguravajući da hrvatski potrošači imaju pristup autentičnim europskim proizvodima.

Tommy je započeo s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja, a proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci. U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvaćat će čak 600 novih proizvoda. Od toga, više od 70% artikala činit će prehrambeni proizvodi, od tjestenine, ulja, sireva i suhomesnatih proizvoda, do gotovih jela i slatkog asortimana. Svi ovi proizvodi u Tommyjevim trgovinama bit će dostupni po najkonkuretnijim cijenama unutar svojih kategorija, uz naglasak na autentičnost, izvrsnost i talijanski stil života.

Suradnja s Coop-om predstavlja značajan iskorak u diferencijaciji ponude Tommyja i dodatno učvršćuje njegovu tržišnu poziciju kao lanca koji kontinuirano odgovara na potrebe svojih kupaca, nudeći im vrhunsku kvalitetu, europske standarde i najbolji omjer cijene i vrijednosti.

Ovo partnerstvo za nas predstavlja važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još većoj konkurentnosti i kvaliteti ponude. Kroz direktnu suradnju s Coop Italian Food našim kupcima osiguravamo visokokvalitetne talijanske proizvode po konkurentnim cijenama, bez nepotrebnih posredničkih troškova,“ izjavio je Zoran Mikulić, član Uprave Tommyja.

Tommy i Coop Italian Food dijele slične zajedničke vrijednosti usmjerene na kvalitetu, transparentnost i etičko poslovanje. Upravo je Coop Italia postavio etiku kao temelj svog poslovanja i prvi je europski trgovački sustav s certifikatom za etičko poslovanje SA 8000 još od 1998. godine, a Tommy u centar svoje poslovne politike stavlja fer odnos prema potrošačima osiguravajući im dostupnost proizvoda vrhunske kvalitete po povoljnim cijenama.

Kao predvodnici u plasiranju talijanskih proizvoda privatnih robnih marki, prepoznali smo u Tommyju pouzdanog partnera za ostvarivanje naše misije – približavanje talijanske izvrsnosti potrošačima izvan Italije. Hrvatsko tržište ima veliki potencijal i uvjereni smo da će kupci prepoznati vrijednost koju im donosimo zajedno s Tommyjem,“ izjavio je Paolo Bonsignore, Komercijalni direktor Coop Italian Food-a.

Ovim strateškim iskorakom Tommy još jednom potvrđuje svoj status inovatora i predvodnika na hrvatskom maloprodajnom tržištu, nudeći kupcima širi izbor, kvalitetniju ponudu i bolju vrijednost za novac.

Suradnja s Coop Italian Food dodatno učvršćuje poziciju Tommyja kao trgovca koji aktivno odgovara na tržišne izazove, pružajući svojim kupcima vrhunsku ponudu kroz direktan pristup europskim tržištima i globalnim standardima poslovanja.


Lifestyle

Što učiniti ako ste na radnom mjestu okruženi ljudima koji su skloniji negativnim tračevima? Što ako ste meta upravo vi?

Komentari

Mnogi poduzetnici zaziru od ideje osobnog brenda jer je često poistovjećuju s izloženošću, neautentičnom samopromocijom ili pokušajem da se “postane influencer”.

Komentari

Mlijeko i mliječni proizvodi tradicionalno su neizostavan dio prehrane u hrvatskim kućanstvima.

Ljudski resursi

Na posao.hr., otkrijte 10 oglasa koji vam mogu otvoriti vrata uspjeha!

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.