Poduzeća

Tomo Ricov, čovjek koji u Rovinj dovodi svjetski poznata lica

Weekend media festival 2011. se bliži, a svi akteri “tvornice snova” – PR-ovi, marketingaši, novinari ili jednostavno, partijaneri jedva čekaju produljeni vikend WMF-a. Što nam ove godine donosi na radionicama, tko će od svjetskih faca sudjelovati na panelima (i možda najvažnije) kako ćemo se zabavljati nakon cjelodnevnog upijanja novih trendova govori nam direktor festivala, Tomo Ricov…

Weekend media festival 2011. se bliži, a svi akteri "tvornice snova" - PR-ovi, marketingaši, novinari ili jednostavno, partijaneri jedva čekaju produljeni vikend WMF-a. Što nam ove godine donosi na radionicama, tko će od svjetskih faca sudjelovati na panelima (i možda najvažnije) kako ćemo se zabavljati nakon cjelodnevnog upijanja novih trendova govori nam direktor festivala, Tomo Ricov...

1. Koje novosti donosi ovogodišnji WMF?

I ove godine nastavljamo po provjerenom receptu – svjetske face, mnoštvo domaćih pokretača industrije, aktualnost, informativnost i lude zabave. No, uvodimo i neke novosti od kojih su svakako najvažnije novi formati programa. Weekend Ultimate Fight dat će deset minuta medijskim igračima da se prezentiraju okupljenima dok je Hard Talk forma intervjua jedan na jedan, bez cenzure i dlake na jeziku. A očekuje nas zaista intrigantan sugovornik. Osmislili smo i tzv. Case study na kojemu će sudionici na stvarnim slučajevima saznati što pali, a što ne u svijetu onlinea i adverisinga. Novost na festivalu je i Weekend Content Market, novo mjesto na Weekendu gdje će po prvi puta proizvođači sadržaja (produkcijske kuće,mediji…) nuditi svoje „proizvode“, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.

2. Na čemu je ovogodišnje težište?

Kao i svih godina do sada, programom pokušavamo pokriti sve „vruće“ teme naše industrije. Turbulentna vremena u kojima živimo svakako su nepresušan izvor inspiracije. Potrudili smo se da obuhvatimo gotova sva područja medijske industrije pa ćemo tako pričati o neizbježnim, sada već ne tako novim medijima, promjenama na TV i tiskanom tržištu, budućnosti marketinga, poslovanju u regiji, oživljavanju radijske scene, businessu u sportu… Tako da će svi sudionici pronaći nešto zanimljivo u svojem području interesa. Osim samog programa, tu je još jedna važna činjenica koju ne smijemo zaboraviti, a to je da se Weekend profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova. Mnogobrojni su odlični projekti pokrenuti nakon prošlih godina, a tako će bez sumnje biti i ove godine.

3. Ovogodišnje radionice?

Ovogodišnje smo radionice smo posvetili novim i inovativnim idejama. Tako imamo posebne goste iz beogradske Galerije 12 koja okuplja talentirane pojedince iz područja performativne i interaktivne umjetnosti, znanstvenike, robotičare i programere, dizajnere, video umjetnike, 3d umjetnike i animatore, kao i umjetnike školovane u tradicionalnim vizualnim umjetnostima. Od video mappiranja, 3D-a i holograma Dorijan Kolundžija i Mitar Marinović pokazati će nam kako spojiti ovosvjetovno i virtualno i napraviti senzaciju za naše glavno kognitivno osjetilo.

Jasno&Glasno će nas pak podučiti o važnosti izgradnje osobnog i profesionalnog identiteta u virtualnom prostoru: dosegu i značaju načina nastupa na mreži, „do’s and dont’s“ online nastupa i zakonitostima svakog od društveno-mrežnih kanala kroz koje se gradi digitalni identitet. Zanimljivi će svakako biti i case studyji malih tvrtki i korporacija koje su uspješnim ili odvažnim nastupom ostvarile spektakularne rezultate, ali i „epic failove“.

4. Kakav je interes za WMF-om do sada?

Prošle smo godine okupili više od 3.000 sudionika, očekivanja za ovu godinu su također velika, a to dokazuje i trenutna zainteresiranosti sudionika za dolazak. Sigurno ćemo letvicu dignuti još više. Naročito nas raduje ovogodišnji izuzetni interes regije za festival koji samo dokazuje da smo se profilirali u istinski regionalni događaj kojemu svi medijski profesionalci žele prisustvovati.

5. Weekend Media Festival poznat je po okupljanju svjetski poznatih faca. Koga nam ove godine dovodite?

Ove nas godine očekuje zanimljiv miks svjetskih komunikacijskih stručnjaka. Dolaze nam James Robinson, britanski novinar koji posljednjih nekoliko godina prati medijsku industriju te je objavio seriju članaka o Wikileaksu, hakiranju telefona – skandaloznoj metodi kojom se služio nedavno ugašeni britanski tabloid News of the World, problematici zaštite privatnosti te vjerojatno najutjecajnijoj medijskoj osobi na svijetu, Rupertu Murdochu; James Whatley, marketing direktor i bloger koji radi za 100heads – kompaniju iz Londona specijaliziranu za „word of mouth“ advertising i korištenje društvenih mreža te Jay McGill, viši potpredsjednik pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Europi, Bliskom istoku i Africi.

Sasha Savić, američki Sarajlija s bogatim iskustvom u oglašivačkoj industriji, glavni operativni direktor u Havas Media North America, na Weekendu će pričati o promjenama u načinu na koji ljudi komuniciraju između sebe, u načinu putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda, te u čovjekovu odnosu s brandovima.

Osim navedenih, u Rovinj dolaze i Simon White, direktor u Grey London, Stefan Jenzowsky, potpredsjednik kompanije Siemens Communication, Media & Technology te Richard Jakab iz Red Bull Media House Gmbh, Austrija.

6. Partijanje na kraju dana ipak najviše volimo. Tko su ovogodišnji gosti izvođači?

Da, dobri partyji su svakako postali zaštitni znak Weekenda pa se tim dijelom bavimo s posebnom pažnjom. Neću otkriti sve, ali evo mala najava. U petak poslijepodne Soundset već drugu godinu organizira coctail party. Zatim nas navečer očekuje MTV party s bendovima iznenađenja i HEINEKEN FRESH FUNK kao after party u Pepermint baru.

Sve o ovogodišnjem WMF-u pročitajte ovdje

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version