Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Na Weekend Media Festivalu uz BalCannes saznajte vlada li kreativni nered u regiji!

Kreativa nikada ne spava i u konstantnom je pokretu.

Kreativa nikada ne spava i u konstantnom je pokretu. Upravo nam zato treba pregled stanja kreativne industrije u regiji, za što su se pobrinuli organizatori BalCannesa, najvažnijeg regionalnog natjecanja u kreativnosti koje okuplja male i velike agencije pet zemalja regije i koje će na zajedničkoj misiji s Weekend Media Festivalom u petak, 22. rujna od 17:30 h u Rovinju ponuditi zanimljive perspektive vodećih regionalnih kreativaca!

I ptice na grani već znaju da su Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Sjeverna Makedonija, Slovenija i Srbija posebne i jedinstvene na svoj način, no ovo je savršena prilika da saznate zašto – i to od predstavnika agencija koje su pokazale da vrlo dobro plivaju u kreativnim vodama i uspjele impresionirati žiri osvajanjem titule najbolje agencije u svojoj državi na kreativnom regionalnom natjecanju BalCannes.

Prezentacije BalCannes #MosaicOfCreativity: Vlada li kreativni nered u regiji? moderirat će Ida Prester, a pridružit će joj se Vesna Beganović (Via Media, BIH), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, HR), Aleksandra Dilevska (Publicis, MKD), Marko Vičič (Futura DDB, SLO) i Nataša Mitrović (Why Not, SRB). Za sudionike Weekenda održat će niz 10-minutnih prezentacija o stanju kreativnosti u pojedinoj državi koja sudjeluje u natjecanju, a cilj je pružiti presjek ključnih trendova, izazova s kojima se suočavaju i kako se s njima hvataju u koštac.

Ako želite saznati odgovor na pitanja vlada li kreativni nered u regiji, borimo li se svi s vjetrenjačama, ali i tko je u toj borbi najbolji – vidimo se u dvorani Vikend!

Podsjetimo, natjecanje BalCannes nastavlja se razvijati i okupljati najkvalitetnije projekte u regiji, a sljedeće izdanje uključivat će i Stručni savjet BalCannesa – savjetodavno tijelo koje će djelovati u fazi planiranja i organizacije natjecanja. Primarna će mu zadaća biti sudjelovanje u zajedničkom radu na unapređivanju i usklađivanju natjecanja s potrebama industrije i tržišta zemalja sudionica.

A kao pripremu za sve što nas očekuje u nadolazećoj kreativnoj sezoni, na poveznici možete pronaći BalCannes Report, koji obuhvaća niz regionalnih ljestvica s podacima o najboljim projektima, oglašivačima i agencijama u regiji, ali i unutar natjecateljskih zemalja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.