Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

TOP 5 najomraženijih brendova u 2010. godini!

Mnogo je razloga zbog kojih kupci, korisnici, zaposlenici pa čak i dioničari ne vole velike kompanije. U SAD-u je provedeno istraživanje na temelju kojeg su rangirani najomraženiji svjetski brendovi u 2010. godini. Istraživanje je provedeno na pet područja. Analizirani su rezultati ispitivanja zaposlenika tvrtki, mišljenje kupaca, dioničara, medija ali i promijene vrijednosti brendova.

Mnogo je razloga zbog kojih kupci, korisnici, zaposlenici pa čak i dioničari ne vole velike kompanije. U SAD-u je provedeno istraživanje na temelju kojeg su rangirani najomraženiji svjetski brendovi u 2010. godini. Istraživanje je provedeno na pet područja. Analizirani su rezultati ispitivanja zaposlenika tvrtki, mišljenje kupaca, dioničara, medija ali i promijene vrijednosti brendova.

America Airlines

Problemi s kašnjenjem, loša služba za korisnike, loše stanje dionica, samo su neke od činjenica zbog kojih je American Airlines na čelu ove nepopularne ljestvice.

Nokia

Najvećeg svjetskog proizvođača mobilnih telefona korisnici su katastrofalno ocijenili. Zamjerke koje im spočitavaju: dizajn, nesigurnost, kompliciranost. Kad tome dodamo i loše stanje na dioničkom tržištu, dobivamo rezultate istraživanja koja Nokiu svrstavaju ovako visoko.

Toyota

Nekadašnji simbol za kvalitetu i pouzdanost, tu je titulu kod većine ispitanika izgubio u 2010. godini. Opoziv čak 8,8 milijuna vozila, tužbe, gubitak tržišnog udjela, loše ocijene na račun dizajna i udobnost, osigurali su Toyoti brončanu medalju među najomraženijim brendovima u 2010. godini.

Best Buy

Best Buy je u 2010. godini bio sve, samo ne „best“. Katastrofalne ocjene korisnika potvrđene snažnim padom na Wall Streetu, donijele su četvrto mjesto.

McDonald’s

U svijetu je sve više kampanja koje se vode zbog problema s debljinom. Takve kampanje loše djeluju na američkog giganta brze hrane, McDonald’sa. Većina od njih prokazuje McDonald’s kao lanac brze prehrane, koja je izrazito nezdrava, nagovarajući korisnike da izbace takvu hranu iz svog života.

Optuženi su i kako igračkama namamljuju djecu.

PR tvrtke loše je reagirao i nije se othrvao napadima koji su pljuštali sa svih strana.

No, ova kompanija ima i jednu dobru vijest – nju dioničari vole. Cijena McDonald’s-ove dionice skočila je čak 25 posto.

Na Profitiraj smo objavili i popis omiljenih brendova, pogledajte koji su to:

Svjetski brendovi na socijalnim mrežama – tko ima najviše „lajkova“ i „tweetova“?


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.