Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Tražilica Bing – novo Microsoftovo oružje u borbi protiv Googleove dominacije

Nova Microsoftova tražilica Bing dva mjeseca nakon predstavljanja na tržištu počinje zauzimati, za sada skroman, tržišni udio. Još uvijek u Beta fazi razvoja, Bing pokušava preuzeti Google-ov apsolutni primat u pretraživanju interneta.

Nova Microsoftova tražilica Bing dva mjeseca nakon predstavljanja na tržištu počinje zauzimati, za sada skroman, tržišni udio. Još uvijek u Beta fazi razvoja, Bing pokušava preuzeti Google-ov apsolutni primat u pretraživanju interneta.

Jaka svjetska kampanja popratila je rođenje novog Microsoftovog „djeteta.” Uz 100.000 milijuna dolara vrijednu kampanju Bing je na svijet došao s jednim ciljem – preuzimanjem Googleovog tržišnog udjela u Web searchu.

Novcem protiv navika

Najveći izazov novom proizvodu, kojem niti gotovo neograničena sredstvima koje Microsoft ima na raspolaganju za lansiranje novog proizvoda ne jamče uspjeh, jest navika!

Potrebe i želje se djelomično mogu kreirati, i marketinški stručnjaci zgrću milijune na potrošačima koji „ne mogu živjeti” bez Pininfarinine Alfe Competezione, ili fotelje Philippa Starcka.

Ako ne znaš – Google-aj!

Ipak, ljudsko ponašanje ne može se kontrolirati u potpunosti. Mnoge stvari ljudi na dnevnoj bazi rade iz navike, na „auto-pilotu” i ne razmišljajući o tržišnim udjelima svjetskih korporacija. I baš tu leži najveća prednost Google-a! Koliko se ovaj pretraživač ljudima uvukao „pod kožu” najbolje pokazuje uzrečica poznata u cijelom svijetu – „Google it.”

– Google je postao sinonim za pretraživanje na internetu i većina nas ga koristi bez razmišljanja. Postao je neka vrsta generičke marke, samo Google-ovo ime automatski asocira na pretraživanje. To je Google-ova snaga, – objašnjava Andrijana Mušura, predavačica na katedri „Ponašanje potrošača” na ZŠEM-u.

Bing ima svoje adute

Mijenjanje navike iziskuje svjesni napor, i za to potrošač mora imati dobre razloge. Novi proizvod mora imati značajno bolje značajke da bi promjena ustaljenog ponašanja bila moguća. Što se novoga uopće može ponuditi tržištu?

Bing se fokusirao na četiri segmenta, u kojima se pokušava profilirati kao najkompletniji Web Search. To su putovanja, zdravlje, shopping i biznis na lokalnoj razini. Ideja je pružiti više od konkurencije, što nije lak posao.

Borba počinje!

Iako neki izvori navode jačanje tržišnog udjela Binga, Microsoftov glasnogovornik odbio je davati izjave za medije, navodeći da je Bing pre kratko na tržištu za ozbiljnije analize.

U Google-u ne sjede prekriženih ruku. Njihov direktor financijskog sektora, Patrick Pichette pred investitorima je izjavio da njihovi stručnjaci „pomno analiziraju Bing,” prenosi Wall Street Journal. Očito, Googleov odgovor nećemo dugo čekati..


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.