Lifestyle

Trebamo li odbaciti “to do” listu?

Kada razmišljate što sve trebate uraditi, uglavnom napišete listu ili takozvanu “to do” listu.

Kada razmišljate što sve trebate uraditi, uglavnom napišete listu ili takozvanu “to do” listu. Kako piše Fast company, Leonardo da Vinci i Benjamin Franklin su takođe pravili svoje liste obaveza, stoga su vjerojatno imali dobar način organizacije.

Ali, na tom portalu tvrde da povremeno to-do listu treba i odbaciti. Zašto?

“To do” lista ograničava kreativnost

Istraživanje Wisconsin School of Business pokazalo je da kada izvršavate zadatke s liste, to vas sprječava da zadacima prilazite kreativnije.

Umjesto da zapišete svaki korak, dajte sebi malo vremena, razmislite i u projekt uđete opušteniji. To će vašem mozgu osigurati da razmišljate “out of the box”.

Lista često ne predstavlja važne obaveze

Koliko god voljeli precrtati odrađeni zadatak, morate biti svjesni koliko je on zaista i bio važan. Priznajte, često volite prvo odraditi one manje važne zadatke.

Zašto ne biste napravili tjednu listu koja bi uključivala važne, hitne zadatke, ali i one nevažne? Tako ćete se baviti svakodnevnim obvezama

Lista može izazvati stres

Ako imate duge liste, vjerojatno ćete tim duže i odgađati izvršavanje istih. Bit će vam sigurno lakše kad prekrižite jednu stvar, a ali će isto tako na listi biti i hrpa stvari koje vam izazivaju stres. Kako bi bilo da na jedan list papira stavite obaveze za idući period, stavite je u ladicu i onda pažljivo odredite što ćete napraviti idući tjedan?

Možda vam lista ne odgovara vremenski

Ako vam je radno vrijeme osam sati, često se dogodi da vam lista obaveza sadrži zadatke za više od 20 sati rada. To je jasno ako samo “stavljate obaveze na papir”.

Umjesto toga probajte zadatke zapisati u kalendar, kako bi vam bilo jasno što i kada možete stići obaviti.

Sljedeći put kada osjetite nervozu, udahnite duboko i odložite svoju “to do” listu, barem na kratko.

Izvor: BIZLife

1 Comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version