Kompanije širom svijeta uvećavaju svoje budžete za oglašavanje na društvenim mrežama. Očekuje se kako će oglašavanje na društvenim mrežama do 2017. godine doći do brojke od gotovo 40 milijardi dolara. Ovaj vid oglašavanja je dostiže nove visine i ne pokazuje znakove usporavanja u skorije vrijeme. Oglasi na društvenim mrežama su efikasno evoluirali uz promjenu ponašanja digitalnog potrošača, a marketeri shvaćaju vrijednost ciljane kreative koja je skalabilna. Slijedi nekoliko trendova koje treba imati u vidu kada je u pitanju oglašavanje na društvenim mrežama.
Vertikalni video
Provodimo sve više vremena uz uređaje koje je najbolje koristiti vertikalno, kao što su pametni telefoni i tableti. To vrijeme koje provodimo ubrzano raste, a na visokim ekranima, vertikalni video jednostavno izgleda i funkcionira bolje od onog koji je snimljen horizontalno.
Prihvaćanje vertikalnog videa donosi tehnički izazov za brendove koji žele prenamijeniti svoje video sadržaje drugim platformama. Ova promjena također zahtijeva drugačije ‘umjetničko oko’.
Object Based Targeting
Obično se korisnicima služe oglasi na osnovu njihovih pretraživanja, sadržaja koji gledaju, ili demografiji kojoj korisnik pripada, koje oglašivač može zaključiti na osnovu online ponašanja korisnika. Snapchat se pokazao kao sve – samo ne tipičan. Snapchat će, po mom mišljenju autora teksta, biti jedan od najvažnijih komada oglašivačke tehnologije u novije vrijeme: Object Based Targeting (Ciljanje na osnovu predmeta). Na primjer, umjesto ciljanja korisnika zato što su pokazali interes za kavu, moći ćete ciljati korisnike koji imaju kavu vidljivu u kadru njihove kamere. Zamislite da pijete recimo Starbucks kavu, a Snapchat vam posluži filter jer imate kavu ispred vas.
Ad Blocking
1 od 5 vlasnika pametnih telefona koristi programe za blokiranje oglasa kako bi zaobišli mobilno oglašavanje. Srećom, većina mobilnih korisnika društvenih medija ne koristite pretraživač, već oglase gledaju u samoj aplikaciji (in-app), što je trenutno van domašaja za većinu softvera za blokiranje oglasa. Međutim, to ne mora uvijek biti slučaj, a želja za blokiranjem oglasa vjerojatno neće nestati. To će imati značajan utjecaj u bliskoj budućnosti za oglašavanje na društvenim mrežama.
Piše: Tim Bosch, AdForum